Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این محصول HU۹۱۵QE نام دارد و تصویر را با درخشندگی کافی در دسترس مخاطب قرار می‌دهد و دارای یک سیستم صوتی داخلی هم هست.

بازتولید رنگ در HU۹۱۵QE توسط یک منبع نور لیزر سه کاناله – برای تولید سه رنگ قرمز، آبی و سبز – به جای استفاده از چرخه رنگی مشترک که در بسیاری از پروژکتورهای مشابه متداول است، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوشش رنگ از طریق این ویدئو پروژکتور تا ۹۴ درصد مشابه پوشش رنگ در سالن‌های سینما است. این دستگاه همچنین برای حدود ۲۰۰۰۰ ساعت استفاده مناسب است.

این دستگاه در صورت قرار گرفتن در فاصله ۵.۶ سانتیمتری از دیوار تصاویر ۹۰ اینچی و در صورت قرار گرفتن در فاصله ۱۸.۳ سانتیمتری از دیوار تصاویر ۱۲۰ اینچی پخش می‌کند و دقت تصاویر آن نیز ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. پشتیبانی از فناوری HDR۱۰ از جمله دیگر ویژگی‌های دستگاه مذکور است.

ویدئو پروژکتور مذکور به یک سیستم تصحیح درخشندگی تصویر به صورت فریم به فریم نیز مجهز است. این پروژکتور ۳۷۰۰ لومن نور ANSI منتشر می‌کند و دقت کنتراست آن به ۲،۰۰۰،۰۰۰:۱ در هر صحنه می‌رسد. فناوری Brightness Optimizer II هم شدت روشنایی را بسته به شرایط روشنایی در اتاق تنظیم می‌کند، بدون اینکه نیازی به کشیدن پرده باشد. قیمت این محصول با سیستم صوتی ۴۰ واتی، ۵۱۰۰ دلار است.

کد خبر 5495719

منبع: مهر

کلیدواژه: ویدئو پروژکتور لیزر ال جی شبکه ملی اطلاعات شرکت دانش بنیان ایرانسل همراه اول تحقیقات علمی روز جهانی ارتباطات حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری فناوری فضایی ماهواره صندوق نوآوری و شکوفایی هوش مصنوعی سلول بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) علی باقری: در صورت خطای مجدد صهیونیست‌ها، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • (ویدئو) تولید برق از عکس‌های عشق‌ها و جدایی‌ها
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • (ویدئو) علی باقری: در صورت خطای مجدد صهیونیست‌ها، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود