Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه برومند، کارگردان سریال «کلیله و دمنه» که به تازگی پخش آن از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است، در گفتگویی با ایسنا تاکید کرد که ما عروسکی‌ها با هم رقیب نیستیم و یک خانواده هستیم.

این هنرمند با اشاره به همزمانی پخش مجموعه "مهمونی" ایرج طهماسب و سریال خودش ادامه داد: برخلاف برخی خبرها و اظهارنظرهای متفاوت که این چند روزه در فضای مجازی اتفاق افتاده است که البته نمی‌دانم چرا چنین فضای به وجود آمده است، تاکید می‌کنم ما از یک خانواده هستیم و هیچ حس رقابتی بین ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم دو کار عروسکی در اختیار مردم قرار گرفته و این نشان‌دهنده موفقیت عروسک‌هاست.

برومند در عین حال خاطرنشان کرد: مجموعه "مهمونی" و "کلیله و دمنه" دو ساختار کاملا متفاوت دارند و هر یک در یک ژانر ساخته شده‌اند؛ "مهمونی" در ژانر سرگرمی است و "کلیله و دمنه" سریال قصه محور است؛ بنابراین قیاس این دو با هم صحیح نیست.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: آرزوی قلبی ما این بود که این دو کار در شرایط بهتری به دست مردم می‌رسید که هم مردم روحیه بهتری داشته باشند و هم شرایط جامعه بهتر می‌بود و همچنین این دو مجموعه بی‌واسطه به دست مردم می‌رسید اما متاسفانه نشد!

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مهمونی ، اظهار نظر مرضیه برومند درباره ایرج طهماسب ، مرضیه برومند ، ایرج طهماسب

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهمونی مرضیه برومند ایرج طهماسب مرضیه برومند ایرج طهماسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند

لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران گفت: در مدیریت قبلی مجموعه شهر آفتاب به طور کامل تعطیل بود ولی طی توافقی که با وزارت صنایع انجام شد، مقرر شدکه نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

 فروزنده افزود: سال گذشته ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد، علاوه بر این روند تأسیس مرکز تجارت جهانی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب فراهم شده است، همچنین در گام بعدی ۶۰۰ هزار هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد؛ افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

فروزنده با اشاره به اینکه در خصوص بورسی کردن شهروند گام‌هایی برداشته شده است افزود: البته بورسی کردن شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع هستیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: نه تنها شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آن‌ها هستیم؛ ضمن اینکه در حال حاضر نزدیک ۳۵۰۰ میلیارد خرید‌های ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نظر یک میلیون و ۳۰۰ نفر از شهروندان در طرح بزرگ " من شهردارم" با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری افزود: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است که هم اکنون ۸۵ در صد از پروژه‌های مربوط به سال گذشته این طرح عملیاتی شده و ۱۵ درصد نیز در دست اقدام است.

فروزنده بیان کرد: مردم بایستی نظر بدهند و پروژه‌های اولولیت دار را مشخص نمایند، ضمن اینکه با استفاده از ابزار‌های جدید مالی به دنبال مشارکت مردم نیز هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • بورسی شدن دارایی های مختلف شهرداری
  • دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس