Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@16:17:58 GMT

مدیر اطلاع‌رسانی صداوسیما به ایسنا آمد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۲۴۸

مدیر اطلاع‌رسانی صداوسیما به ایسنا آمد

پژمان کریمی ـ مدیر اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌های اداره کل روابط عمومی صداوسیما ـ در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حاضر شد.

کریمی که در نخستین روز از خرداد ماه ۱۴۰۱ به ایران اکونومیست آمد، با علی متقیان (مدیرعامل ایران اکونومیست)، علیرضا بهرامی (مدیر اداره فرهنگی و هنری) و جمعی از خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار، راه‌های تعامل بیشتر ایران اکونومیست با مجموعه صداوسیما به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

بررسی راه‌های منجر به هم‌افزایی رسانه‌ای، در کنار ضرورت تولید و انتشار نقدهای سازنده در رسانه‌های داخلی با تاکید بر اصل دقت و صحت، از دیگر محورهای این دیدار بود.

به گزارش ایران اکونومیست، پژمان کریمی که هم اینک به‌عنوان مدیر اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌های اداره کل روابط عمومی صداوسیما شناخته می‌شود، سال‌ها در حوزه رسانه و روزنامه‌نگاری فعالیت داشته است. او به‌عنوان برنامه‌ساز و مدیر گروه‌ نیز برخی با شبکه‌های رادیویی همکاری داشته است.  

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بازدید از ایسنا ، پژمان کریمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازدید از ایسنا پژمان کریمی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند