Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@12:45:12 GMT

طوفان علی پروین در راه است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۲۶۶

علی پروین از شرایط پرسپولیس در فصل اخیر راضی نیست و گفته به زودی حرفهایش را می زند. ناطقان: فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس برای هواداران پرسپولیس خوب پیش نرفت و برخی از بزرگان و پیشکسوتان این تیم از عملکرد شاگردان گل‌محمدی راضی نبودند.

در همین رابطه تماسی با علی پروین پیشکسوت پرسپولیس برقرار کردیم که وی از عدم صحبت تا روز چهارشنبه هفته جاری و بعد از بازی این هفته قرمزپوشان مقابل شهر خودرو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در همین رابطه گفت: حرف‌های زیادی در مورد پرسپولیس این فصل دارم و اجازه دهید تمامی ناگفته‌هایم را روز چهارشنبه اعلام می‌کنم.

پروین همچنین تصریح کرد: بالاخره نتایج طوری بوده که جای بحث دارد اما الان بازی حساسی مقابل شهرخودرو داریم که برای کسب عنوان نایب قهرمانی باید آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم و پس از آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

منبع: مشرق برچسب ها: طوفان ، علی پروین ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طوفان علی پروین پرسپولیس علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد

آفتاب‌‌نیوز :

دیگر دیدن ۸ بازی هر هفته در لیگ برتر فوتبال ایران با حضور ۱۶ مربی لب خط کم کم تبدیل به یک آرزو و رویای دست نیافتنی می‌شود! هر هفته تیم‌هایی هستند که لب خط سرمربی خود را ندارند و او محروم در بالای سکو‌ها تلفن به دست نشسته و با استرس بازی‌های تیمش را دنبال می‌کند.

این هفته عبدالله ویسی محروم بود. او که تازه همین هفته قبل هدایت فولاد را بر عهده گرفت! اسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس هم نمی‌توانست لب خط باشد چرا که بازی قبل اخراج شد. در هفته‌های قبل هم نمونه‌ها آنقدر زیاد است که نیازی به مثال نیست. اما عجیب آنجاست که بار دیگر این هفته جواد نکونام اخطار گرفت تا بازی بعدی را از دست بدهد! چطور می‌شود که یک مربی بزرگ و با تجربه یک اشتباه را در یک فصل چند بار تکرار می‌کند؟

استقلال بازی مقابل آلومینیوم را برد، اما سرمربی خود را از دست داد، درست مثل بازی هفته قبل که پرسپولیس گل گهر را شکست داد، اما ویرا را از دست داد و بدتر از همه اینکه تمام این مربیان تنها به یک دلیل اخطار می‌گیرند و محروم می‌شوند، اعتراض به داوری!

واقعا عجیب است که در فوتبال ما برنده و بازنده هر دو دست به یک عمل می‌زنند و با اعتراض به داوری کارت می‌گیرند و بازی بعدی تیمشان را از دست می‌دهند. کاش یک بار برای همیشه بساط این بدعت زشت برچیده شود، چه با یک محرومیت طولانی یا با یک جریمه سنگین مالی و چه به هر روش دیگر، کجای دنیا مربی یا بازیکن به کار داور کار دارد؟

چرا مربیان ما به این راحتی فرصت همراهی تیمشان را به خاطر اعتراض به داوری هدر می‌دهند؟ یعنی بود و نبود آن‌ها لب خط یکی است؟

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • رادان، فردوسی پور و پروین در مراسم یک میلیاردر
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • عکس| گل پرسپولیس به ملوان آفساید بود؟
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد