Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@22:50:53 GMT

سارقی که با شاه کلید قفل ۱۱ خانه را باز کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۲۷۷

سارقی که با شاه کلید قفل ۱۱ خانه را باز کرد

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق منزلی با اقرار به ۱۱ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم با استفاده از شاه کلید سرقت ها را انجام می‌داد.

سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ری بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارآگاهان با حضور در محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگرد سارقان در نهایت با بهره گیری اقدامات پلیسی مشخص شد که سرقت توسط یک سارق با استفاده از شاه کلید اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و با هماهنگی قضائی، متهم در سی و یکم اردیبهشت در محل مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی دسته کلید کشف شد اعلام کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۱۱ فقره بزه انتسابی اعتراف کرده و با جانمایی محل های وقوع جرم تاکنون پنج نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ جلیلیان گفت: کشف جزئیات بیشتر پرونده و شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 1633679

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرقت پلیس شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی

علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در محدوده خیابان "فدائیان اسلام" تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناکی (خلاف جهت) در بزرگراه بعثت متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیریبا شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را پس از تصادف با یک ماشین نیسان متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سواستفاده از تاریکی هوا فرار کرد، اما همدستش بازداشت شد، گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت خودروی دیگری را در جنوب تهران داشته که با درایت بموقع پلیس دستگیر شد.
 
وی گفت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی نیز به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در جنوب تهران و سرقت به عنف گوشواره از زن جوانی اعتراف کرد.

سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی