Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:40:55 GMT

اخبار کوتاه انتظامی از مهاباد 

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۳۲۴

اخبار کوتاه انتظامی از مهاباد 

سرهنگ محمد توحیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متوقف شده، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی آن ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف و ضبط انبار احتکار موادغذایی در مهاباد 

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام اساسی توسط شخصی به هویت معلوم در یک باب انبار در سطح مهاباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالای اساسی شده و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده ۹۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۷۰ کیلوگرم روغن و ۷۵ کیلوگرم ماکارونی که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۵۲۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق در مهاباد 

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: عوامل ایستگاه بازرسی دارلک حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد - ارومیه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی گفت: پس از بررسی خودروی متوقف شده، ۹۱۹ قلم انواع لوازم جانبی گوشی قاچاق را کشف کردند که بر اساس اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این راستا یک متهم دستگیر شده و از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ توحیدی گفت: شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هر گونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما شهروندان از عملکرد پلیس است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی کشفیات فرمانده انتظامی مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال انواع نوشیدنی‌های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت