Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار کرج، بعد از ظهر امروز، در جلسه بررسی اجرای طرح جهادی سپاه با مجموعه مدیریت شهری که با حضور سرهنگ خان بابایی، رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز، سرهنگ کبودوند، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)، برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امیدواریم در عرصه رزمایش جهاد و امیدآفرینی که قرار است از سوم تا سیزدهم خرداد در سطح کشور برگزار شود، با همکاری و تعامل خوش بدرخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش از این طرح، شهرداری کرج جمعه‌های جهادی را برگزار می‌کرد و اجرای آن همچنان ادامه دارد، افزود: مجموعه مدیریت شهری با تفکر بسیجی و جهادی اقدامات خود را اجرا کرده و خوشبختانه در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

شهردار کرج اضافه کرد: طرح (علمداران خدمت) ابتدا در شهرداری و حوزه‌های بسیج این نهاد، اجرا می‌شد که به‌تدریج گروه‌های جهادی، هلال‌احمر، خادم یاران امام رضا (ع) و برخی دیگر از نهادهای خدمت رسان به شهرداری ملحق شدند و ما توانستیم این طرح را به‌خوبی اجرا کنیم.

این مقام مسؤول ضمن یادآوری تلاش مضاعف مدیران مجموعه مدیریت شهری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر در این دوره، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از آغاز فعالیت شورای ششم، به جرئت می‌توان گفت، شهرداری کرج از دستگاهی خدمت رسان به دستگاهی اجتماعی تبدیل‌ شده است.

سعیدی اضافه کرد: در اجرای رزمایش جهاد و امیدآفرینی نیز شهرداری سعی دارد علاوه بر کمک به مجریان طرح، وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهد.

شهردار کرج بابیان اینکه رزمایش جهاد و امیدآفرینی در ۵ منطقه برگزار می‌شود، مناطق، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۱۰ را از جمله مناطقی برشمرد که اجرای رزمایش در آن پیش‌بینی‌شده است و افزود: ضروری است تا مناطق دیگر معین این مناطق در اجرای رزمایش باشند.

وی ادامه داد: در اجرای این رزمایش منطقه یک معین منطقه ۱۰، منطقه ۷ معین منطقه ۵ و مناطق ۲، ۹ و ۸ نیز معین مناطق ۳ و ۴ باشند و منطقه ۶ نیز به دلیل دارا بودن امکانات و ادوات لازم، به‌تنهایی مجری این رزمایش خواهد بود.

سعیدی اضافه کرد: سازمان‌های عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و مدیریت پسماند شهرداری نیز ماشین‌آلات و ادوات خود را به مناطق یادشده اعزام کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرج مدیریت شهری شهرداری کرج شورای شهر پروژه عمرانی رزمایش جهاد و امیدآفرینی شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های سلامت و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۱۱۳، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۴۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۴۸ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۱۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۶۲، باغستان شهریار با شاخص ۷۲، پارک رازی با شاخص ۷۶، پاسداران با شاخص ۸۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۳، پیشوا با شاخص ۸۸، چشمه با شاخص ۸۳، دانشگاه تهران با شاخص ۹۷،، رباط‌کریم با شاخص ۷۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۴، ملارد با شاخص ۵۴ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۴ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۹، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۰، پردیس با شاخص ۲۳، پونک با شاخص ۳۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۷، دماوند با شاخص ۲۸، ژئوفیزیک با شاخص ۳۲، سرخه‌حصار با شاخص ۱۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۲۲، شهریار با شاخص ۳۴، علم و صنعت با شاخص ۲۱ و مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۴۹ در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747085

دیگر خبرها

  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود