Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:16:28 GMT

تمدید قرارداد مهاجم مصدوم پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۳۸۷

تمدید قرارداد مهاجم مصدوم پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور در حالی هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند که پرسپولیس پس از پنج قهرمانی متوالی، جام را به استقلال داد تا رقیب سنتی نوار موفقیت‌های سرخپوشان را قطع کند.

ناکامی مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این تیم در تکرار قهرمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی آل کثیر مهاجم اول پرسپولیس در هفته‌های پایانی نیم فصل اول با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد اما پای خود را با پنج ماه تأخیر به تیغ جراحان سپرد تا سرخ‌ها ۱۹ بازی خود در لیگ برتر و جام حذفی را بدون او سپری کنند. مهدی عبدی و حامد پاکدل هم نتوانستند جای خالی آل کثیر را به خوبی پر کنند تا یحیی گل محمدی سراغ شیرزود تمیروف از پاختاکور ازبکستان برود اما او نیز عملکرد مثبت نداشت تا پرسپولیس اینگونه در سراشیبی سقوط بیفتد.

این در حالی است که اگر آل کثیر زودتر پای خود را جراحی می‌کرد می‌توانست در هفته‌های پایانی عصای دست گل محمدی شود اما لجاجت او باعث دوری طولانی مدتش از ترکیب شد تا او در مدت زمان قرارداد دو ساله اش با پرسپولیس بیشتر از یک سال را با محرومیت انضباطی از سوی AFC (به مدت ۶ ماه) و مصدومیت (بیشتر از ۶ ماه) پشت سر بگذارد.

با این حال گل محمدی تصمیم به حفظ این بازیکن گرفته است تا آل کثیر پس از پایان دوران مصدومیت خود قرارداد قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.

از این رو رضصا درویش تصمیم دارد پس از پایان لیگ برتر قرارداد دوباره با ال کثیر را امضا کرده و خیال تیم را راحت کند.

کد خبر 5496330

منبع: مهر

کلیدواژه: عیسی آل کثیر تیم فوتبال پرسپولیس مصدومیت فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال آلومینیوم اراک فرهاد مجیدی تیم والیبال پیکان تبریز مهدی طارمی تیم ملی فوتبال کانادا تکواندو فوتسال آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می‌کند.

سرمربی برزیلی در هفته‌های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می‌کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد، اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می‌کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام، اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه‌ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی‌های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم، اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم، اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیز‌ها را درگیر می‌کند.

در واقع به نظر می‌رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می‌تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس