Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، محمد صادقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم بیش از ۱۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند که پس از بررسی‌های انجام شده ۵۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، عنوان داشت: ۳۰ شرکت سازنده مسکن و پیمانکاری برای احداث ۳۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در اراضی ۵۶۰ هکتاری واقع در منطقه پردیسان اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای بیش از ۱۵ هزار نفر از متقاضیان این طرح افتتاح حساب شده است افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان واریزی خود را انجام دادند.

صادقی ادامه داد: بنا به مصوبه شورای تأمین مسکن اگر متقاضی در مدت ۱۵ روز پس از دریافت پیامک، واریزی خود را انجام ندهد از اولویت خارج خواهد شد و نفرات جدید جایگزین می‌شوند.

عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در اراضی ۵۶۰ هکتاری به زودی شروع خواهد شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، با بیان اینکه عملیات اجرایی اراضی ۵۶۰ هکتاری به زودی شروع خواهد شد افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در تأمین آب و برق موقت نیز در جهت اجرایی شدن این پروژه همکاری لازم را خواهند داشت.

وی در خصوص ثبت نام‌های نهادی و سازمانی مانند تعاون، کارگری، طلاب، جهاد کشاوزی اظهار داشت: به جز ثبت نام‌های عمومی فاز پنج و شش، ۱۵ نوع ثبت نام نهادی و سازمانی در سامانه برای برخی از متقاضیان ثبت شده که طبق قانون تمامی این نهادها و سازمان‌ها برای ساخت مسکن کارکنان و ذینفعان خود می‌بایست زمین تأمین کنند.

صادقی ابراز داشت: پالایش متقاضیان فازهای عمومی ۵ و ۶ در اولویت قرار دارد و نهادها و سازمان‌ها تا تعیین تکلیف زمین پالایش نخواهند شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، عنوان داشت: بر اساس مصوبه شورای تأمین مسکن استان قم تمامی طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان قم ۹۹ ساله خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرداری قم ۴۰ درصد و نظام مهندسی نیز ۵۰ درصد تخفیف عوارض در تمام طرح‌های نهضت ملی مسکن اعمال می‌کنند افزود: برای احداث مسکن در شهرستان جعفرآباد مقدمات خرید اراضی ۸ هکتاری از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در حال پیگیری است.

کد خبر 5496356

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن قم نهضت ملی مسکن بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه احتکار ویروس کرونا گرد و غبار آلودگی هوا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی سیدابراهیم رئیسی هدفمندی یارانه ها مشهد طرح نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن استان قم هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات