Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مدیرکل کمیته امداد استان و فرماندار بویراحمد ۷۵ سری جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با مشارکت بنیاد احسان توزیع شد.

شایان نادری مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۵ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، گاز، فرش، جاروبرقی و لوازم آشپزخانه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۵۰ مورد از این جهیزیه‌ها میان افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع و ۲۵ سری دیگر میان زوجین کم‌برخودار  در مناطق محروم توزیع شد.

نادری ادامه داد: ۱۰ سری اقلام ورزشی شامل میز تنیس، توپ فوتبال، توپ و تور والیبال، تشک‌های ورزش‌های رزمی، کیسه بوکس و وسایل ورزش زورخانه‌ای توزیع شد.

نادری خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری با مشارکت بنیاد احسان ۱۰۰ سری جهیزیه میان زوج‌های کم‌برخودار توزیع می‌شود.

در ادامه سردار حسن حکمتیان‌راز با گرامیداشت حماسه سوم خرداد به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: شاهد نرخ بالای بیکاری و تورم در کشور هستیم در این شرایط دولت انقلابی در حال جراحی اقتصادی است و جراحی هم دردهایی را به همراه دارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملت ایران صبور باشند تا از این وضعیت عبور کنیم چرا که آینده بسیار روشن در انتظار مردم است.

همچنین فرماندار بویر احمد از امید آفرینی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان قدردانی کرد و گفت: مدیر جوان ستاد اجرایی استان پای کار مستضعفان است.

شهرام مهدوی مطلق وجود نیروهای جوان و پای کار مانند مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را یک نعمت دانست و بیان کرد: روزهای گذشته به همراه مجموعه دولت در یکی از محرومترین مناطق استان بودیم  مردم از محرومیت عمیقی رنج می‌بردند اما هیچ کسی از گرانی‌ها و مشکلات شکایتی نکرد و با روی خوش از مسئولان و خدمتگزاران استقبال کردند.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: این رفتار مردم بیانگر این موضوع است که وقتی کنار مردم باشیم آنها هم همراهی خواهند کرد.

مهدوی مطلق از همراهی مردم در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر کرد و گفت: علی‌رغم اینکه دشمن تلاش کرد مردم را ناامید کند اما مردم دولت را همراهی کردند و  دشمنان مجبور به صحنه‌سازی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس ستاد اجرایی حضرت امام اقلام ورزشی جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سری جهیزیه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • شهردار سی سخت معرفی شد