Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر مؤمنی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی و مردمی و خیرین برای پاک شدن چهره شهرها از معتادین متجاهر بهره گیری کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر افزود: چهار مقوله مقابله، درمان، پیشگیری و توانمندسازی مهمترین وظایف ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیشگیری از اعتیاد کمترین هزینه اما بیشترین تأثیر را دارد به همین دلیل باید این اقدامات با برنامه ریزی مناسب انجام شود.

: وجود معتادین متجاهر موجب گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

استاندار خراسان رضوی هم در این جلسه حضور معتادین متجاهر در شهر را غیرقابل قبول دانست و افزود: باید تمام معتادین متجاهر از شهرها به ویژه مشهد مقدس که میزبان میلیون‌ها زائر در سال است جمع آوری شوند.

یعقوبعلی نظری گفت: وجود معتادین متجاهر موجب گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و این موضوع پذیرفتنی نیست.

استاندار افزود: باید زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و درمان کامل این معتادین در استان هرچه سریع‌تر فراهم شود و اقدامات خوبی در این زمینه درحال انجام است.

کد خبر 5496416

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد اسکندر مومنی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استاندار خراسان رضوی یعقوبعلی نظری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه احتکار ویروس کرونا گرد و غبار آلودگی هوا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی سیدابراهیم رئیسی هدفمندی یارانه ها مشهد معتادین متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:باران های سیل‌زا از شامگاه چهارشنبه با ورود سامانه بارشی پرفشار خراسان رضوی را فرا می گیرد و حجم بارندگی در مناطق مستعد، موجب سیلاب، آبگرفتگی و رواناب خواهد شد که در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

سارا حکمی افزود: همچنین با فعال شدن این سامانه، دما به طور محسوسی در روزهای پایانی آخر هفته کاهش خواهد یافت به طوری که میانگین بیشینه دما در روز جمعه نسبت به امروز ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.

وی  گفت: برودت هوا و کاهش محسوس دما موجب خواهد شد بارندگی ها در مناطق کوهستانی و شمالی در ساعاتی از روز جمعه هفته جاری، به شکل برف و باران باشد.


دیگر خبرها

  • تقدیر از ورود شهرداری به موضوع معتادان متجاهر
  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • ملکی: درصد بالایی از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز