Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: سال گذشته برای کمک‌ هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان نیازمندان اصفهانی بیش از ۴۴ میلیارد تومان پرداخت شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ در بخش درمان، اظهار کرد: بیش از ۴۴ میلیارد تومان برای کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به ۷۴ هزار و ۲۸ نفر از نیازمندان تحت حمایت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این مدت برای کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیز بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: این خدمات در قالب خدمات آموزشی و بهداشتی، اهدای بسته‌های بهداشتی و سایر نیازمندی‌های بهداشتی به ۲۱ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه طبق مصوبه دولت، پیگیر رایگان شدن فرانشیز تمام مددجویان تحت حمایت هستیم، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، فرانشیز (خودپرداخت) تمام مددجویان تحت حمایت اعم از شهری و روستایی برای خدمات بستری در بخش دولتی، همچنین فرانشیز بیماران خاص و صعب‌العلاج برای خدمات سرپایی رایگان و خدمات سرپایی درمان سایر مددجویان نیز از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۱ هزار و ۴۶۱ خانوار در سطح استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: مصوبه رایگان شدن فرانشیز خدمات بستری مددجویان در مراکز درمانی دولتی اصفهان نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 576909

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک به مددجویان سلامت بیمه سلامت بيمه بیمه شدگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معاف‌اند.

کد خبر 6079557

دیگر خبرها

  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • مواجهه خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • سهم بالای خانوار از هزینه‌های سلامت، مانع تحقق سیاست‌گذاری‌ها
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان