Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مسابقات جهانی ۲۰۲۲ ورزش دانشگاهی در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور هماهنگی و بررسی تقویم رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان ۲۰۲۲ فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو) با حضور هادی بشیریان رئیس فدراسیون جلسه مدیران کل تربیت بدنی بخش‌های آموزش عالی در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی بشیریان در این جلسه گفت: سیاست فدراسیون همانطور که قبلا اعلام شده هماهنگی و اعزام مسابقات یونیورسیاد‌های دانشگاهی است واعزام‌های مسابقات جهانی و آسیایی به بخش‌های آموزش عالی و هیات‌های استانی واگذار می‌شود.


وی گفت: برای مشارکت هرچه بیشتر بخش‌ها و هیات‌ها در برنامه‌های فدراسیون هر بخش و یا استانی که متقاضی وتوانایی اعزام رشته‌ای را داشته باشد پس از بررسی‌های لازم به آن‌ها واگذار خواهد شد و فدراسیون هم هماهنگی وپشتیبانی‌های لازم را انجام خواهداد.


رئیس فدراسیون دانشگاهی گفت: بعد از کنسل شدن مسابقات یونیورسیاد چین تقویم طبق تقویم فدراسیون جهانی ۹ رشته گلف به میزبانی کشور ایتالیا، جهت یابی به میزبانی کشور سوئیس، کانو به میزبانی کشور لهستان، سه گانه به میزبانی کشور برزیل، شطرنج به میزبانی کشور بلژیک، پنج گانه به میزبانی کشور آرژانتین، هندبال به میزبانی کشور کوزوو، بسکتبال سه نفره به میزبانی کشور ترکیه و راکبی که بعدا میزبان مشخص خواهد شد برگزار خواهد شد.


بشیریان گفت: با توجه به شرایط روسیه که قرار بود مسابقات ورزش‌های رقابتی در این کشور برگزار شود میزبانی این رقابت‌ها به کشور ترکیه واگذار شد، که در رشته‌های (ووشو، کشتی آزادوفرنگی، سامبو، موی تای، کاراته و بوکس) برگزار خواهند شد که در این خصوص دانشگاه‌ها محور اصلی میباشند.

در این ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد تا مدیران کل تربیت بدنی بخش‌ها و روسای هیات ضمن بررسی تقویم اگر آمادگی اعزام رشته‌ای را دارند را به فدراسیون اعلام کنند تا هماهنگی‌های لازم با فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشگاه‌ها FISU وکمیته‌های برگزاری مسابقات در کشور‌های مختلف انجام شود.


لازم به ذکر است در این نشست خواجوی دبیر کل فدراسیون، علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، مقدم منش مدیر کل تربیت بدنی وزارت بهداشت، بسطامی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، تجلی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی و کاربردی، کتال نماینده دانشگاه آزاد، کریمی رئیس اداره مسابقات و مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقات جهانی فدراسیون قهرمانی دانشجویان مدیر کل تربیت بدنی میزبانی کشور بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: ستاد سیاست‌گذاری هماهنگی اقتصاد مردمی استان یزد (سهام) با اقدام ابتکاری یزد برای مشارکت بیشتر مردم و همچنین عملی کردن شعار سال راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در اولین نشست ستاد سیاست‌گذاری هماهنگی اقتصاد مردمی استان یزد (سهام) در سال جاری اظهار کرد: ستاد نوآوری و فناوری (نوفاد) در سال گذشته برای تحقق شعار سال راه اندازی شد و امسال نیز ستاد سهام با اقدام ابتکاری یزد تشکیل شده تا برای مشارکت بیشتر مردم و همچنین عملی کردن شعار سال اقدام شود.

وی افزود: شعارهای سال همواره با تأمل و دقت بالا انتخاب و با پشتوانه فکری و مشورت از نخبگان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در مسئله تحقق شعار سال ۱۴۰۳ نیز مسئله "مشارکت مردم" نقشی مهم و محوری دارد و در مدل سازی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، طراحی‌ها و تسهیل سازی‌ها نیز باید مشارکت مردم در اولویت باشد.

شاه‌حسینی گفت: یزدی‌ها همواره به کار، تلاش و همت شهره بوده و هستند و در شعار سال جهش تولید نیز با این نگاه اقتصادی و مشارکت مردم می‌توان الگویی موفق را ایجاد کرد که خوشبختانه هم افزایی و همکاری بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

کد خبر 746398

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد