Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@03:06:21 GMT

وقوع انفجار در شهر کابل

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۴۴۳

وقوع انفجار در شهر کابل

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، لحظاتی قبل صدای وقوع انفجار در ناحیه دهم شهر کابل شنیده شده است.

برخی از شاهدان عینی گفتند که انفجار در  جاده فرودگاه کابل در نزدیکی هتل استقلال رخ داده  که امروز مراسم یادبود از کشته‌شدن ملا اختر منصور، رهبر پیشین طالبان در این هتل برگزار شده است.

تاکنون نوعی و هدف این انفجار روشن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان امنیتی طالبان در کابل تاکنون در این زمینه چیزی نگفته‌اند.

 این خبر تکمیل می شود... 

منبع: فارس

کلیدواژه: طالبان انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سرکلانتر شرق پلیس مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار مصلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سرهنگ رضا صاحبکار افزود: در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت ها، مشخص شد سرقت‌ها توسط زن و مردی جوان با یک دستگاه پژو پارس پلاک مخدوش در ساعات اولیه بامداد صورت می‌گیرد.   وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری مصلی با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و با همکاری گشت‌های پیشگیری انتظامی، در مناطق آسیب پذیر اقدام به گشت زنی هدفمند کردند تا این که موفق شدند متهمان را در محدوده خیابان عمار یاسر مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.   این مسئول انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان، ۷۰ متر کابل برق و دو حلقه زاپاس، دو عدد جک و سه دستگاه ضبط و پخش کشف شد.   سرکلانتر شرق پلیس مشهد تصریح کرد: متهمان ۳۴ و ۴۰ ساله که هر دو معتاد هستند، در مواجهه با تصاویر به دست آمده از آن‌ها در محل‌های جرم، به هفت فقره سرقت کابل‌های برق و ۱۸ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو‌های سواری در سطح شهر مشهد اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • سیل در تانزانیا با ۵۸ کشته
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است
  • افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات
  • صدور ۷۱هزار پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن فارس
  • فیلم| ترفندی برای ترمیم آسیب کابل شارژ تلفن همراه