Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در واکنش به حاشیه‌سازی‌های یکی از عکاسان دیدار تراکتور و پرسپولیس اعلام کرد که با این عکاس برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در جریان دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس یکی از عکاسان حاضر در کنار زمین با اقدام ناشایست خود باعث بروز حواشی شد که این اقدام او اعتراضاتی را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص، چند تن از عکاسان ورزشی تبریز با انتشار استوری مشترک نسبت به اقدام همکار خود واکنش نشان داده و این عمل را که بی‌احترامی به قشر اصحاب رسانه بود، تقبیح کردند.

پس از این اتفاقات، یکی از مسئولان هیات فوتبال استان به عنوان نهاد متولی طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما اعلام کرد که حتما با این عکاس به خاطر رفتار دور از شان و حاشیه‌سازش برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد

معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

طرفداری | معاون واگذاری سهام و دارایی ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی های عرضه (اصل 44)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ های 26 فروردین ماه (نوبت اول) و 27 فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه های ایران و سازندگی منتشر می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد