Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@18:38:51 GMT

تاثیر نتایج ۲ دیدار پایانی در آینده حسینی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۴۶۷

تاثیر نتایج ۲ دیدار پایانی در آینده حسینی

«مجتبی حسینی» که صحبت‌هایی در خصوص حضورش در کادرفنی پرسپولیس به گوش می‌رسد یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و نتایج ۲ دیدار باقی مانده لیگ برتر، تاثیر مهمی در آینده وی در این باشگاه خواهد داشت.

به گزارش ایران اکونومیست؛ «امیر عطابخش» مدیرعامل و «محمدعلی طاهری» قائم‌مقام باشگاه پیکان، ظهر امروز سه‌شنبه در محل تمرین تیم فوتبال پیکان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که در ورزشگاه اختصاصی ایران‌خودرو برگزار شد، عطابخش ضمن ابراز ناراحتی از نتایج کسب شده توسط تیم فوتبال در هفته‌های گذشته از بازیکنان درخواست کرد که در دو هفته پایانی با همه وجود به میدان بروند.

مدیرعامل پیکان گفت:‌ «انتظار مجموعه ایران‌خودرو و باشگاه پیکان این است که شما همچون گذشته نتایج خوبی به دست بیاورید. اعتقادم بر این است که هیچ کدام از شما کم نمی‌گذارید اما می‌خواهم که در دو بازی آینده لیگ برتر بیشتر از توان‌تان مایه بگذارید تا آنچه در ذهن‌مان است، محقق شود.»

وی ادامه داد: «به شما قول می‌دهم که در همه موارد پشت‌تان هستم و حمایت‌تان می‌کنم، اما دوست دارم شما هم این را درک کنید که پایان خوش لیگ برتر بیست و یکم، زمینه ساز موفقیت در فصل جدید است. ما قرار است در سال‌های آینده نیز با هم کار کنیم و بدون تردید کسب نتایج مطلوب در دو هفته پایانی لیگ می‌تواند به بسته شدن تیم خوب برای فصل آینده بسیار کمک کند.»

عطابخش خطاب به بازیکنان پیکان گفت:‌«مجتبی حسینی برای فصل آینده با ما قرارداد دارند و از همین حالا در حال برنامه‌ریزی هستیم. تردیدی نیست که عملکرد شما در دو هفته پایانی لیگ برتر روی شرایط تان برای فصل بعد هم تاثیرگذار خواهد بود.»

«ابراهیم صالحی» کاپیتان پیکان هم در حلقه اتحاد تیم به مدیرعامل باشگاه قول داد که همه بازیکنان هرچه در توان دارند بگذارند تا به بهترین شکل ممکن لیگ برتر برای خودروسازان به اتمام برسد.

صحبت‌های عطابخش در حالی مطح شد که شنیده می‌شود حسینی یکی از گزینه‌های «یحیی گل‌محمدی» برای حضور در کادرفنی پرسپولیس است. حسینی در سال های گذشته سابقه همکاری با گل‌محمدی در کادر فنی پرسپولیس و ذوب‌آهن را دارد.

«حمید مطهری» دستار فعلی گل محمدی در پایان فصل از کادرفنی سرخپوشان جدا می‌شود تا به‌عنوان سرمربی در یک تیم لیگ برتری فعالیت کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم فوتبال پیکان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تاکید کرد ۴۵ نفری که در دور دوم انتخابات به «خانه ملت» راه می‌یابند، تاثیر بالایی روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده خواهند داشت.

به گزارش مشرق، «سید محمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس ، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ۴۵ نماینده در دور دوم انتخاب می‌شوند و تأثیر این ۴۵ نفر می‌تواند در ترکیب هیأت‌رییسه و کمیسیون‌های مجلس آینده، بسیار بالا و مهم باشد.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که این ۴۵ نفر انتخاب شوند؛ امکان انتخاب در دور دوم راحت‌تر است؛ البته در تهران برخلاف شهرستان‌ها ۱۶ نفر باید انتخاب شوند که تعداد قابل توجهی است.

حسینی گفت: معمولاً نمایندگان تهران تأثیر به سزایی در مجلس دارند چون کمتر درگیر کارهای روزمره هستند و از این منظر، بیشتر می‌توانند به مسائل کلان رسیدگی کنند.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: از این جهت، هر چه افراد کارآمدتر و با انگیزه‌تر انتخاب شوند، می‌توانند برای مجلس نقش مهم‌تری ایفا کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید