Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجتبی حسینی» که صحبت‌هایی در خصوص حضورش در کادرفنی پرسپولیس به گوش می‌رسد یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و نتایج ۲ دیدار باقی مانده لیگ برتر، تاثیر مهمی در آینده وی در این باشگاه خواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین، «امیر عطابخش» مدیرعامل و «محمدعلی طاهری» قائم‌مقام باشگاه پیکان، ظهر امروز سه‌شنبه در محل تمرین تیم فوتبال پیکان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این جلسه که در ورزشگاه اختصاصی ایران‌خودرو برگزار شد، عطابخش ضمن ابراز ناراحتی از نتایج کسب شده توسط تیم فوتبال در هفته‌های گذشته از بازیکنان درخواست کرد که در دو هفته پایانی با همه وجود به میدان بروند. مدیرعامل پیکان گفت:‌ «انتظار مجموعه ایران‌خودرو و باشگاه پیکان این است که شما همچون گذشته نتایج خوبی به دست بیاورید. اعتقادم بر این است که هیچ کدام از شما کم نمی‌گذارید اما می‌خواهم که در دو بازی آینده لیگ برتر بیشتر از توان‌تان مایه بگذارید تا آنچه در ذهن‌مان است، محقق شود.» وی ادامه داد: «به شما قول می‌دهم که در همه موارد پشت‌تان هستم و حمایت‌تان می‌کنم، اما دوست دارم شما هم این را درک کنید که پایان خوش لیگ برتر بیست و یکم، زمینه ساز موفقیت در فصل جدید است. ما قرار است در سال‌های آینده نیز با هم کار کنیم و بدون تردید کسب نتایج مطلوب در دو هفته پایانی لیگ می‌تواند به بسته شدن تیم خوب برای فصل آینده بسیار کمک کند.» عطابخش خطاب به بازیکنان پیکان گفت:‌«مجتبی حسینی برای فصل آینده با ما قرارداد دارند و از همین حالا در حال برنامه‌ریزی هستیم. تردیدی نیست که عملکرد شما در دو هفته پایانی لیگ برتر روی شرایط تان برای فصل بعد هم تاثیرگذار خواهد بود.» «ابراهیم صالحی» کاپیتان پیکان هم در حلقه اتحاد تیم به مدیرعامل باشگاه قول داد که همه بازیکنان هرچه در توان دارند بگذارند تا به بهترین شکل ممکن لیگ برتر برای خودروسازان به اتمام برسد. صحبت‌های عطابخش در حالی مطرح شد که شنیده می‌شود حسینی یکی از گزینه‌های «یحیی گل‌محمدی» برای حضور در کادرفنی پرسپولیس است. حسینی در سال های گذشته سابقه همکاری با گل‌محمدی در کادر فنی پرسپولیس و ذوب‌آهن را دارد. «حمید مطهری» دستیار فعلی گل محمدی در پایان فصل از کادرفنی سرخپوشان جدا می‌شود تا به‌عنوان سرمربی در یک تیم لیگ برتری فعالیت کند. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سید مجتبی حسینی پیکان پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

یحیی گل محمدی برای بازگشت به فوتبال باید مجوز بگیرد.

طرفداری | یحیی گل محمدی یکی گزینه های مهم تراکتور به شمار می رود.

پس از اینکه پاکو خمز از تراکتور جدا شد، بازی اسم و فامیل در این باشگاه بزرگ تبریزی آغاز شده و اسامی زیادی به عنوان سرمربی بعدی قرمزپوشان مطرح شدند. با این حال یکی از این اسم ها، یحیی گل محمدی است.

در حالی که اولویت مدیران تراکتور جذب سرمربی خارجی است ولی آن ها نیم نگاهی هم به گزینه های داخلی دارند و یحیی گل محمدی مهم ترین گزینه داخلی تیم مدیریتی تراکتور محسوب می شود.

البته طبق شنیده ها از تبریز، مدیران تراکتور طی روزهای اخیر در تلاش بوده اند مجوز کار یحیی گل محمدی را بگیرند.

گفتنی است رسول خطیبی هم جزو گزینه های داخلی لیست تراکتور است.

یحیی گل محمدی پس از جدایی از پرسپولیس، این روزها در حال استراحت است و باید دید آیا او به دنیای فوتبال برمی گردد یا تا پایان فصل خبری از این موضوع نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد