Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» یک محصول فرهنگی منحصر به فردی است که از عمق جان مردمان این سرزمین خصوصا جوانان و نوجوانان نشات گرفته است، گفت: اجرای این سرود در سراسر کشور و حتی در برخی کشورهای جهان، دشمنان این ملت خاصه رسانه های بیگانه را به خشم آورده و با وارد کردن اتهام ناروا و به دور از واقعیت به انسان شریف و متدین و انقلابی و ولایی آقای ابوذر روحی، در صدد کاهش و بی اثر کردن این اثر فرهنگی برآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سید هاشم میرحسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» یک محصول فرهنگی منحصر به فردی است که از عمق جان مردمان این سرزمین خصوصا جوانان و نوجوانان نشات گرفته است اظهار کرد: اجرای این سرود در سراسر کشور و حتی در برخی کشورهای جهان، دشمنان این ملت خاصه رسانه های بیگانه را به خشم آورده و با وارد کردن اتهام ناروا و به دور از واقعیت به انسان شریف و متدین و انقلابی و ولایی آقای ابوذر روحی، در صدد کاهش و بی اثر کردن این اثر فرهنگی برآمدند.

وی با تاکید بر اینکه چنین اتهامی به این مداح معروف از اساس کذب است و پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود در این خصوص تشکیل نشده است افزود: استقبال کودکان و نوجوانان از این رویداد فرهنگی موجب سردرگمی و عصبانیت منافقین داخلی و خارجی شده و آقای روحی با مقبولیتی که در میان مردم عزیز استان گیلان داشته بزرگ ترین ضربه را با کار جهادی و انقلابی خود به جبهه دشمنان انقلاب و نظام وارد نموده است.

دادستان لنگرود در پایان خاطر نشان کرد: دستور شناسایی عوامل انتشار اکاذیب به مراجع مربوطه صادر شده و این افراد به زودی شناسایی شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر شکات پرونده به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به ٣ سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضائی استان است، ابراز کرد: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده جهت مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

کد خبر 6082300

دیگر خبرها

  • فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد
  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل؛ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل/ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه