Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در محله سنگ سیاه شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که ۲ نفر خانم که در کوچه در حال تردد بوده‌اند توسط ۲ جوان با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و ضاربان که برادر نیز بوده‌اند متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است، گفت: از همان لحضات اولیه ماموران دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ شجاعی گفت: ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه با اقدامات فنی و تخصصی قاتل ۱۹ ساله را شناسایی و موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه او را به همراه برادرش (۳۱ ساله) و یک نفر دیگر که به همراه آن ۲ خانم بوده و در درگیری نقش داشته است، در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

عامل اصلی درگیری ایجاد مزاحمت فرد قاتل برای مقتول بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاتل قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری سه عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ حسین زلقی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به درب منزل یک شهروند در شهر اهواز، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 28 این فرماندهی قرار گرفت.

 وی، افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد سه نفر با هویت معلوم به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی به در منزل یکی از نزدیکان خود با یک قبضه سلاح کلاش تیراندازی کرده‌اند و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی اهواز، تصریح کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، عاملان تیراندازی را شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضایی، در دو عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت