Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بعد از اتفاقات بازی دو تیم «۹۰ ارومیه» و «ون پارس اصفهان» در ورزشگاه شهیدباکری ارومیه که داور و کمک داور در صحنه ای مشکوک گل تیم ۹۰ در دقایق پایانی را بدلیل آفساید مردود اعلام کرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، باشگاه ۹۰ با صدور بیانیه‌ای به شائبه‌های احتمالی در هفته‌های پایانی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: هرگز قصد ایراد تهمت و افترا به شخصیت پاک جامعه داوری کشورمان نداریم اما اتفاقات روی داده در بسیاری از دیدارهای تیم ون پارس اصفهان که موجب اعتراض تمام‌ تیم‌های مدعی صعود شده است، شائبه هایی را در اذهان تداعی می‌کند که بسیار آزاردهنده و هضم ناشدنی است، شائبه‌هایی که متاسفانه روز به روز پر رنگ تر شده و رنگ واقعیتی مطلق به خود می‌گیرند.

چندی است که قضاوت‌های داوران در بازی‌های تیم خاص ون پارس اصفهان سمت و سوی عجیبی گرفته و متاسفانه این ناداوری ها به نفع این تیم روز به روز دامنه دارتر می‌شود و نظرات کارشناسان محترم داوری پس از هر یک از بازی‌های موید این ادعاست.

شاه بیت این شعر غمبار نیز وقایع اتفاق افتاده در بازی هفته گذشته مقابل ۹۰ ارومیه بود که گل سالم تیم ۹۰ از سوی کمک داور بازی به اشتباه مردود اعلام شد، آیا همچنان می‌توان با خیالی آسوده به تماشای ورزش زیبای فوتبال نشست و با اعتقاد راسخ گفت که اشتباه داوری جزئی از فوتبال است؟! اگر حتی یکی از اشتباهات برشمرده شده اتفاق نمی‌افتاد، جدول رده بندی لیگ اکنون چه تفاوت‌هایی با وضعیت فعلی داشت؟ 

در کنار سوت‌های مشکوک داوری به نفع تیم اصفهانی، تلاش این تیم برای تطمیع حریفان تیم‌های ۹۰ ارومیه و خلیج فارس و همچنین حمایت های رئیس کمیته داوران که با انتخاب فرزند خود برای قضاوت بازی‌های حساس ون پارس (۲ بار)، همه و همه بیانگر و نشانگر عزم جزم برخی افراد برای هموار کردن راه صعود این‌ تیم اصفهانی از راه‌های غیرفوتبالی است.

باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه بار دیگر ضمن صحه گذاردن بر پاکی قشر زحمتکش داوری، از همه مسوولان فدراسیون و تمامی داوران استدعا دارد تا در سه هفته پایانی لیگ با دقت و تمرکز بیشتری کارکرده و جلو قضاوت‌های مشکوک و زد و بندهای احتمالی به نفع یک تیم خاص را بگیرند.

هم اکنون در گروه «ب» لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه های کشور، تیم «۹۰ ارومیه» با کسب ۳۸ امتیاز از ۲۳ بازی و بدلیل تفاضل گل بعد از تیم‌های «شاهین بندرعامری» و «خلیج فارس ماهشهر» و بالاتر از «ون پارس اصفهان» در رده سوم قرار دارد.

۹۰ ارومیه قرار است امروز در هفته بیست و چهارم با تیم «اسپاد تهران» تیم پنجم جدول دیدار کند.

برچسب‌ها فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه وزارت ورزش و جوانان کمیته داوران کمیته اخلاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه وزارت ورزش و جوانان کمیته داوران کمیته اخلاق ون پارس اصفهان ۹۰ ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و دو تیم نفت مسجد سلیمان و چادرملو با نتیجه مشابه 2 به ترتیب موفق به شکست شهرراز شیراز و پارس جنوبی جم شدند.
پس از پایان مسابقات این هفته باشگاه چادرملو در واکنش به بیانیه اخیر نفت مسجد سلیمان بیانیه ای داد که این بیانیه حالا با واکنش باشگاه نفت مسجد سلیمان روبرو شده است.
این بیانیه را در ادامه می خوانید:
«ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین»
«آنها مگر و حیله کردند ولی خداوند مکر و حیله را به آنها بازگرداند، خداوند بهترین مکرکنندگان است»

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان به خود واجب میداند در قبال بیانه مبتدیانه باشگاه چادرملو یزد واکنش نشان دهد، زیرا هدف این باشگاه فقط زمینه سازی برای ساختن جوی ناآرام در دیدار مهم پیش رو دو تیم در تاریخ ۱۸ فروردین ماه که به میزبانی این تیم برگزار میشود می‌باشد.

دروغ پردازی های برخی دوستان خود فروخته و متمول که تازه پای به عرصه تیم داری یا حرفه‌ای گری گذاشته‌اند دیگر برای اهالی فوتبال نخ‌نما شده است به شکلی که دیگر از روی حاشیه سازی هم تیمی پیش از مصاف مستقیم مقابل حریف خود به گذشته و اتفاقاتی که خود باعث رقم خوردن آنها شده اند ورود نمیکند، البته شما میتوانید هر کس را فریب دهید اما در مقابل وجدان خودتان چه پاسخی برای رفع و رجوع دارید.

نفت مسجدسلیمان تیمی است که با یک بودجه بسیار محدود و مشخص بسته شده است و به دور از پول های پنهان که توسط دیگران خرج میشود و خودتان بهتر می دانید کدام پول‌ها و کجا‌ها را ما اشاره می کنیم تلاش فوتبالی می کند که دل مردم شهر اولین ها را شاد نماید.

امیدواریم کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ به حواشی، درگیری‌ و زد و خورد های بعد از بازی این‌ هفته شما در ورزشگاه جم رسیدگی و حکم مشابه برخورد با نفت مسجد سلیمان را صادر نماید زیرا تمامی هواداران و جامعه فوتبال منتظر برخورد و برابری عدالت توسط کمیته محترم انضباطی در قبال تیم چادرملو و اتفاقات بعد از بازی آخر این تیم هستند.
در پایان با وجود تمام جوسازی های صورت گرفته توسط این تیم انشاالله در پایان بازی روز هجدهم فروردین ماه نفت مسجدسلیمان سه امتیاز بازی رفت را در شهر خوب یزد تکرار خواهد کرد تا رو سیاهی این شکست برای شانتاژ گرانی بماند که قصد برهم زدن جو برای ما را داشته‌اند زیرا تقلب و فریب، تلاشی برای مبارزه نیستند بلکه دلایل  تراشی برای شکست هستند.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد