Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به منظور توسعه و نگهداشت فضای سبز شهری، پروژه آنالیز و نمونه برداری خاک با مشارکت مجموعه دانش بنیان در منطقه 13 آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به نامگذاری سال 1401 به عنوان  "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که شعار سال را نامگذاری کرده اند و تاکیدات شهردار محترم تهران، شهرداری منطقه 13 در نظر دارد، با کمک مجموعه های دانش بنیان در مسیر نگهداشت شهر و توسعه فضای سبز شهری گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود : در راستای نقش مجموعه های دانش بنیان در توسعه و نگهداشت فضای سبز شهری، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 نسبت به اجرای پروژه آنالیز و نمونه برداری خاک اقدام کرده است.
شهردارمنطقه 13 با بیان اینکه مشکلات ناشی از کاهش نزولات جوی وکاهش کیفیت آب آبیاری به دلیل برداشتهای بیش از حد مجاز از سفره های زیر زمینی در سال های گذشته  منجر به شوری خاک، کاهش کیفیت خاک و درنهایت وارد شدن خسارت به فضای سبز در بلند مدت شده است، اظهار داشت : از این رو، تدوین برنامه های علمی و همچنین تهیه نقشه مدون خاک منطقه 13، اطلاعات دقیق وبه روز، که نتیجه آزمونهای ارزیابی خاک است، در دستور کار قرار گرفت.
او افزود : برای دستیابی به نقشه خاک منطقه 13، شناخت دقیق بافت خاک، کمبودها و سایر موارد و عناصر خاک بررسی می شود.   
شهردار منطقه 13 خاطرنشان کرد : هدف از انجام آزمایشات خاکشناسی در مناطق مختلف منطقه، بررسی ترکیبات به منظور تامین نیاز خاک و جلوگیری از مصرف بیش از حد کود و کاهش آلودگی های خاک و محیط زیست است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه13 دانش بنیان فضای سبز منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تیر ماه سال گذشته بود که استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید از مناطق حاشیه شهر ارومیه در جمع مردم روستای بادکی حاضر شد و ثمره این بازدید تصویب مصوباتی برای عمران و آبادانی این روستا بود.

فرماندار ارومیه امروز در بازدید از روستای بادکی پیگیر میزان پیشرفت طرح های اجرایی این روستا بود.

آقای عماری در این بازدید گفت: نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه برای عمران و آبادانی این مناطق اجرا می شود.

وی ادامه داد: ۴۲ طرح عمرانی ورزشی بهداشتی و فرهنگی در روستای بادکی ارومیه اجرا می شود.

نخست ساخت سالن چند منظوره ورزشی روستای بادکی به مساحت ۱ هزار و ۵۰ متر مربع برای ورزش های توپی، این طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ساخته می شود که از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مرکز خدمات جامع سلامت روستای بادکی دومین طرحی است که برای عمران و آبادانی این روستا مصوب شده که از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است.

برای اجرای این طرح نیز ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تا مرداد به بهره برداری می رسد.

احداث پارک ۵ هزار و ۳۰۰ متری، اختصاص ۱۷ هزار متر زمین برای ساخت مدرسه، گازرسانی به ۶۵۰ خانوار روستایی، برق رسانی به ۱ هزار و ۵۰۰ خانوار، تامین آب شرب برای ۴ هزار خانوار و ساخت مجتمع های تفریحی در این روستا از مصوبات عمران و آبادانی این روستاست.

دیگر خبرها

  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • اجرای نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • مردمی سازی اقتصاد، راهکار مشارکت مردم در جهش تولید
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی