Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@16:12:51 GMT

قیمت تخم مرغ چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۸۰۶

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری نسبت به نرخ مصوب ۱۰ هزار تومان اختلاف دارد. ناطقان: آقای ناصر نبی پور گفت: با توجه به فراوانی عرضه، قیمت هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب است.

به گفته او، علی رغم آنکه قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان است، اما نرخ کنونی هر کیلو تخم مرغ ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای نبی پور می گوید، روزانه ۳ هزار تا ۳ هزار و ۱۰۰ تن تخم مرغ در کشور تولید می شود، در حالی که حداکثر نیاز کشور ۲ هزار و ۷۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰ تن است.

رئیس‌هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران گفت: با توجه به مازاد تولید، دولت باید مشوق صادراتی در نظر بگیرد چرا که قیمت تخم مرغ در مرز ۲۷ هزار تومان بوده که با این وجود از نرخ مصوب کمتر است.

با اصلاح نظام یارانه و بارگزاری نهاده دامی با ارز نیما در سامانه بازارگاه، قیمت ذرت و کنجاله سویا چندبرابر افزایش داشته که براین اساس معاونت امور تولیدات دامی از پرداخت ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور خبر داده است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: بازار ، تخم مرغ ، عرضه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازار تخم مرغ عرضه کیلو تخم مرغ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کرد.   در ماده ۶ این طرح آمده است:   سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.   همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛   سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.   محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **