Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@19:41:26 GMT

نقشی که زندگی تام کروز را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۹۲۰

نقشی که زندگی تام کروز را تغییر داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از bangpremier، ستاره ۵۹ ساله هالیوود در دوران کودکی همیشه آرزو داشت خلبان یا بازیگر شود و زمانی که او توانست هر دو کار را در یک فیلم ترکیب کند، بسیار هیجان‌زده بود.

او در مصاحبه‌ای گفت: تمام چیزی که می‌خواستم این بود که خلبان یا بازیگر شوم و هردوی اینها در «تاپ گان» برایم محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در این فیلم زندگی من را تغییر داد.

من واقعاً باید با یک جت F-۱۴ پرواز می‌کردم که رویایی بود که به حقیقت پیوست و در ماوریک نقش شخصیتی را بازی کردم که دوستش داشتم.»

در «تاپ گان: ماوریک» از سری فیلم‌های پرفروش‌، تام بیش از هر فیلم دیگری در هواپیما بدلکاری انجام می‌داد.

او گفت: «موستانگ P-۵۱ که در فیلم می‌بینید در واقع هواپیمای من است و در آن سکانس‌ها من خلبان آن هستم. این بار هم خیلی بیشتر در جت جنگنده بودم که بسیار هیجان‌انگیز بود. "این چیزی بود که من روی آن کار می کردم."

موسیقی متن دنباله اکشن-درام سال ۱۹۸۶ با ترانه‌ای از لیدی گاگا خواننده برنده اسکار، پخش می‌شود.

تام در مورد اینکه چگونه این ستاره بزرگ پاپ برای ضبط آهنگ آمد، گفت: من یکی از برنامه‌های لیدی گاگا را در لاس‌وگاس دیده بودم و از دیدن آن بسیار شگفت‌زده شده بودم، بنابراین با او تماس گرفتم تا از او بپرسم که آیا می‌تواند به ما کمک کند. او قبول کرد و آهنگ را فرستاد و آن عالی بود.

کد خبر 678136 برچسب‌ها سینمای جهان هالیوود بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال دوقطبی چیست؟

هانیه شهرابی فراهانی روانشناس بالینی خانواده گفت: اختلال دو قطبی شاید یکی از ناتوان کننده‌ترین اختلالات روانپزشکی باشد که زندگی فرد و خانواده‌اش را بسیار مختل میکند. افراد مبتلا به اختلال دو قطبی در صورتی که دارو‌های خود را مرتب مصرف کنند و از رواندرمانی کمک بگیرند، میتوانند زندگی کاملاً نرمالی داشته باشند. دارو‌های مخصوص اختلال دوقطبی، اعتیاد آور نبوده و به شکل معجزه آسایی در مدیریت این بیماری تاثیر دارد. 

او افزود: اختلال دوقطبی مجموعه‌ای از علائم روانشناختی است که در یک دوره حداقل یک یا چهار روزه زندگی فرد را مختل میکند.

این علائم شامل:

-    خوشحالی بیش از اندازه یا عصبانیت غیر قابل انتظار، به طوری که دیگران متوجه غیر طبیعی بودن این خوشحالی یا عصبانیت می شوند.

-    احساس خودبزرگ‌بینی و خاص بودن: فرد تصور می کند کار خارق العاده‌ای انجام می دهد، توانمندی مالی یا اجتماعی، ورزشی، علمی یا مذهبی خاصی دارد و دیگران باید بخاطر این توانمندی‌ها او را ستایش کنند.

-    پرحرفی و بی ربط گویی: فرد مبتلا معمولاً در این دوره‌ها خیلی پرحرف می شود، به اندازه‌ای که دیگران اذیت می شوند و ممکن است حرف‌های کاملا بی ربط و پرخاشگرانه‌ای بزند که با شرایط اجتماعی او همخوانی ندارد.

-    کاهش نیاز به خواب: در این دوره فرد معمولاً دچار بیخوابی می شود و با اندکی خواب در شبانه روز کاملا هوشیار شده و دیگر به خواب نیازی ندارد.

   حواسپرتی: معمولاً در این دوره به سرعت فرد دچار حواسپرتی میشود و نمی تواند تمرکز خود را حفظ کند.
-    رفتار‌های پرخطر: فرد ممکن است در این دوره کار‌های پرخطر و بی فکر مثل خرید کردن افراطی و تصمیم گیری‌های ناگهانی برای زندگی انجام دهد.

-    رفتار‌های هدفمند اجتماعی، شغلی و مذهبی (مهمانی رفتن مداوم، شروع کار‌های جدید همزمان، عبادت‌های طولانی و پرخاشگری نسبت به دیگران وقتی طبیعی رفتار میکنند) به شکل افراطی و رفتار‌های بی هدف مثل آواز خواندن ناگهانی، صدا در آوردن‌های بی هدف، تکان خوردن‌های بی هدف.

فراهانی ادامه داد: در کنار این علائم ممکن است فرد در دوره‌هایی دچار افسردگی شود و این موضوع بسیار او را ناتوان میکند.

چه چیزی باعث این تغییر خلق می‌شود؟

او در پاسخ به این سؤال بیان کرد:    اتفاقات پیش بینی نشده مثل مرگ عزیزان، شکست‌های مالی، جدایی و سایر اتفاقاتی که اضطراب شدید به همراه دارند.

-    بهم خوردن نظم خواب یکی از اصلی‌ترین دلایل تغییر خلق است که میتواند بسیار فرد را ناتوان کند. به هیچ عنوان توصیه نمیشود افراد مبتلا به اختلال دو قطبی در شغل‌هایی که نیاز به بیدار ماندن بیش از اندازه دارند، یا مشاغل شیفتی کار کنند.

-    مصرف نامنظم دارو‌ها نیز میتواند باعث تغییر خلق شود.

-    منفی نگری و حرف نزدن در مورد احساسات نیز میتواند باعث تغییر خلق و بروز خلق بالا (مانیا) شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی کلينيک

دیگر خبرها

  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • تصمیم بگیرید که تصمیم نگیرید!
  • وظیفه جدید زلاتان در میلان
  • زلاتان مسئول خرید‌های تابستانی میلان شد
  • چرا بوی بدن انسان در طول زندگی تغییر می‌کند؟
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی
  • اختلال دوقطبی چیست؟