Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:33:20 GMT

ضاربان دو زن در محله سنگ سیاه شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۹۲۳

ضاربان دو زن در محله سنگ سیاه شیراز دستگیر شدند

سرهنگ فرج شجاعی یکشنبه به خبرنگاران گفت: ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که دو نفر خانم که در کوچه در حال تردد بوده‌اند توسط دو جوان با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و ضاربان که برادر نیز بوده‌اند متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است، گفت: از همان لحظات اولیه ماموران دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ "شجاعی" عنوان داشت: ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه با اقدامات فنی و تخصصی قاتل ۱۹ ساله را شناسایی و موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه وی را به همراه برادر ۳۱ ساله اش و یک نفر دیگر که به همراه آن دو خانم بوده و در درگیری نقش داشته است دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
بنا بر گزارش پلیس، علت اصلی درگیری ایجاد مزاحمت فرد قاتل برای مقتول بوده است.

برچسب‌ها حمله با چاقو نیروی انتظامی فارس شیراز انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمله با چاقو نیروی انتظامی فارس شیراز حمله با چاقو نیروی انتظامی فارس شیراز انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد