Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:19:06 GMT

نارضایتی بازیکنان پرسپولیس پس از جلسه با درویش

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۱۲۷۵

نارضایتی بازیکنان پرسپولیس پس از جلسه با درویش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالیکه کمتر از هشت روز به پایان لیگ برتر زمان مانده اما باشگاه پرسپولیس نتوانسته مطالبات مالی بازیکنان خود را طبق برنامه پرداخت کند که این مسئله باعث به وجود آمدن حواشی شده است.

روز گذشته تعدادی از بازیکنان با سابقه پرسپولیس قصد داشتند به دیدار رضا درویش مدیرعامل این باشگاه رفته و گلایه‌های خود را از بدقولی‌های باشگاه برای پرداخت مطالبات خود مطرح کنند اما درویش در باشگاه نبود و این جلسه به امروز موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بازیکنان پرسپولیس به دیدار مدیرعامل این باشگاه رفتند و از بدقولی‌های باشگاه گلایه کردند. در این دیدار بازیکنان پرسپولیس از اینکه در فاصله دو هفته مانده تا پایان بازی‌های لیگ فقط 56 درصد پول گرفتند ابراز نارضایتی کردند  اما از سوی باشگاه پرسپولیس به آنها  اعلام شد که قرار است به زودی 14 درصد به حساب سرخ‌پوشان واریز شود تا رقم دریافتی آنها به 70 درصد برسد. 

این موضوع به مذاق بازیکنان خوش نیامد و نسبت به این مسئله گلایه کردند. باشگاه پرسپولیس در روزهای  اخیر قرار بود این 14 درصد را به حساب سرخ‌پوشان واریز کند اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده و همین مسئله گلایه سرخ‌پوشان را در پی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مطالبات مالی بازیکنان پرسپولیس 14 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم