Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:48:42 GMT

پایان هفته اول لیگ دارت شهدای آذربایجان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۱۵۵۸

پایان هفته اول لیگ دارت شهدای آذربایجان

هفته اول لیگ دارت شهدای آذربایجان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، هفته نخست لیگ دارت شهدای آذربایجان منطقه شمالغرب کشور به میزبانی اردبیل به پایان رسید.

 در این رقابتها که با حضور تیم های استانهای آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل برگزار می شود هفت تیم چهار نفره در بخش آقایان و بانوان باهم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته نخست این رقایتها در بخشآقایان تیم شهید سعید شبان ارومیه در جایگاه سوم و تیم شهید قاسم پور در جایگاه چهارم ایستاد و در بخش بانوان تیم شهید فاطمه تیموری در جایگاه سوم قرار گرفت.

سه هفته باقیمانده این رقابتها در شهرهای زنجان،تبریز و ارومیه خواهد بود.

تیم شهید سعید شبان متشکل از هوشنگ صفری،جواد متقی،بهروز فتحی و نعیم گویامهر ، تیم شهید قاسم پور با ترکیب بابک آقایی ،حسین نیازی،جواد شیرامینی و امیرعلی بابازاده با سرپرستی فرزین جهانگیری و تیم بانوان شهید فاطمه تیموری با ترکیب شیما عظیم زاده،شیما وهاب زاده،شادی عظیم زاده و شادی نقی زاده و سوسن عبدلی در هفته نخست با حریفان رقابت کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل زنجان دارت آذربایجانشرقی لیگ دارت آذربایجان غربی تیم شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز