Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی رئیس انجمن صنایع شوینده مدعی شده که افزایش قیمت شوینده‌ها در سازمان حمایت تصویب شده است که سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار حاضر به تایید این مساله نیستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، چند روزی است که خبرهای مختلفی مبنی بر افزایش قیمت شوینده ها در سطح جامعه مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 28 اردیبهشت در فضای مجازی نامه‌ای از سوی انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران منتشر شد که نشان از افزایش قیمت محصولات مختلف این صنعت از 50 تا 80 درصد می‌داد.

در آن مقطع  یک مقام آگاه در ستاد تنظیم بازار این موضوع را کذب خواند و گفت: تاکنون هیچ بحثی در خصوص قیمت‌های جدید محصولات صنایع شوینده نشده و هر گونه افزایش قیمت بدون مجوز ممنوع است.

وی افزود: نامه منتشر شده بدون تاریخ، امضا و مهر بوده و به نظر می‌رسد ناشی از فضاسازی برخی اعضای انجمن و به‌ منظور دریافت مجوز افزایش قیمت باشد.

امروز هم با وجود عدم ابلاغ رسمی مصوبه سازمان حمایت، بختیار علم بیگی رئیس انجمن صنایع شوینده و آرایش بهداشتی ادعا  کرده ‌که سازمان حمایت   با افزایش 25 تا40 درصدی قیمت صنایع شوینده و آرایشی بهداشتی موافقت کرده است.

پیگیری های خبرنگار تسنیم در باره این ادعا از سازمان حمایت و ستاد تنظبم بازار حاکی است، هیچ کدام از این مراجع رسمی حاضر به تایید این خبر و صدور مجوز گرانی شوینده ها نیستند. 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال

مسعود رسولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر مصوبه دولت به سبب تمدید تخصیص ارز دولتی به واردات، قیمت گوشت های تنظیم بازار تغییری نداشته است.

به گفته او، بنابر آمار به طور متوسط از ابتدای سال ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد و در بازار توزیع شده است.

رسولی با بیان اینکه با توزیع روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در استان تهران و البرز، فروشگاه ها مملو می شود، افزود: با رفع مسائل و مشکلات واردکنندگان توسط وزارت جهاد پیش بینی می شود که حجم واردات افزایش یابد.

دبیر انجمن بسته بندی صنعت گوشت ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که با برنامه ریزی دولت برای افزایش حجم واردات به دیگر استان ها، فروشگاه ها مملو از گوشت شود.

او با بیان اینکه ۱۰۰ درصد واردات گوشت را بخش خصوصی انجام می دهد، گفت: با افزایش حجم واردات گوشت در کنار عرضه بره داخل، بازار به تعادل می رسد. براین اساس گوشت های تنظیم بازار به ارتقای سرانه مصرف کمک می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • رسانه عبری: احساس ناامنی موجب گرانی در اسرائیل شده است
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم