Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@05:23:27 GMT

ایران و اکوادور بازی نمی کنند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۱۶۶۵

ایران و اکوادور بازی نمی کنند

پس از توافق فدراسیون‌های فوتبال ایران و اکوادور برای برگزاری دیدار دوستانه در فیفادی پیش رو، شرایط برگزاری این بازی در خاک کانادا فراهم نشد.

اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در کانادا برای برگزاری بازی با این تیم برپا خواهد شد و اکوادور نیز در همین مقطع برای برگزاری دیدارهای دوستانه در خاک آمریکا حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافق دو فدراسیون و با توجه به اینکه تیم ملی ایران برای گرفتن روادید آمریکا مشکلاتی دارد، قرار بود اکوادور برای برگزاری این بازی دوستانه به کانادا سفر کند، اما استادیومی برای این بازی در اختیار دو تیم قرار نگرفت تا شرایط برگزاری این بازی فراهم نشود.

طبق آنچه حمید استیلی گفته بود، در صورت فراهم نشدن دیدار با اکوادور، فدراسیون فوتبال مذاکرات خود را با فدراسیون سنگال آغاز می‌کند و حالا این اتفاق در دستور کار قرار گرفته است. سنگالی‌ها برای سفر به تهران، باید با فدراسیون فوتبال ایران به توافق دست یابند و جزئیات این بازی در حال مذاکره است.

با توجه به اینکه، تیم ملی ایران دیدار خود را مقابل کانادا در ونکوور روز 5 ژوئن (بامداد 16 خرداد) برگزار خواهد کرد، باید بلافاصله به تهران بازگردد تا در صورت نهایی شدن دیدار با سنگال، به مصاف این تیم برود. به این ترتیب و با توجه به اختلاف ساعت ایران و کانادا، تیم ملی فوتبال کشورمان 17 خرداد به تهران می‌رسد و با احتساب استراحت و آماده‌سازی، از 21 خرداد ماه تا پایان فیفادی که 24 خرداد ماه خواهد بود، می‌تواند از سنگال میزبانی کند.

تیم ملی سنگال، قهرمان قاره آفریقاست که در گروه A جام جهانی 2022 قطر، با کشور میزبان، هلند و اکوادور همگروه است و با ستاره‌هایی چون سادیو مانه، ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی و... می‌تواند حریفی جذاب برای تیم ملی ایران باشد./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: اکوادور برای برگزاری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال خبرنگار مهر از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

کد خبر 846120 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد