Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@19:13:23 GMT

وزیر جدید فرانسه اتهام تجاوز جنسی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۱۸۸۸

خبرگزاری آریا- دیمین آباد، وزیر جدید همبستگی و معلولان فرانسه، پس از اتهاماتی که روز یکشنبه توسط وب سایت Mediapart در مقاله ای بر اساس مصاحبه با این زنان منتشر شد، به شدت تجاوز به دو زن را رد کرد.

به گزارش سرویس بین المللی آریا به نقل از رویترز؛زنان به مدیاپارت گفتند آباد آنها را مجبور به داشتن روابط جنسی ناخواسته با خودکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته آباد و مدیاپارت، یکی از زنان در سال 2017 شکایتی را علیه آباد به پلیس تنظیم کرد که بدون اقدام بعدی بسته شد.

او در بیانیه‌ای که به رویترز ارسال شد، گفت: "من با شدت تمام با این اتهامات خشونت جنسی مخالفت می‌کنم."

آباد گفت که معلولیت او، اختلالی به نام آرتروگریپوزیس که هر چهار اندام او را تحت تاثیر قرار می دهد، انجام اعمالی را که به آن متهم شده بود از نظر فیزیکی غیرممکن می کرد.[سندرم آرتروگریپوزیس یا ناهنجاری متعدد آرتروگریپوزیس (Arthrogryposis) یا به اختصار AMC به انقباضات مفاصل در دو یا چند قسمت از بدن گفته می شود]

آباد به دولت تشکیل شده در روز جمعه پس از انتخاب مجدد امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه پیوست.

الیزابت بورن، نخست وزیر فرانسه، در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر درباره اتهامات وارده به آباد، گفت که زمانی که او به دولت ملحق شد از این اتهامات اطلاعی نداشت.

او گفت: "من بسیار واضح می گویم در مورد همه این موضوعات آزار و اذیت وتجاوز جنسی، هیچ مصونیتی وجود ندارد و ما باید به فعالیت خود ادامه دهیم تا زنانی که ممکن است قربانی آزار و اذیت شوند، بتوانند آزادانه صحبت کنند."

بورن گفت که دولت او عواقب انتصاب آباد را متحمل خواهد شد، «اگر عناصر جدیدی وجود داشته باشد و پرونده جدیدی باز شود.» او جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل نظر وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی درباره تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر، در تماس تلفنی «تانیا فایون» وزیر امور خارجه اسلوونی با «حسین امیرعبداللهیان» آخرین وضعیت تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن محکومیت و تقبیح شدید اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق تصریح کرد: ما انتظار داشتیم شورای امنیت این اقدام تجاوزکارانه را محکوم نماید اما آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت این تجاوز آشکار شدند، از این رو عملیات حساب‌شده‌ای در چهارچوب حق دفاع مشروع از سوی کشورمان در پاسخ به این تجاوز صورت گرفت.

«تانیا فایون» وزیر امور خارجه اسلوونی نیز در این گفت‌وگو با تاکید بر اهمیت نقش منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران در جلوگیری از افزایش تنش‌ها در منطقه اظهار کرد: تلاش‌های اسلوونی پیرامون ایجاد صلح پایدار در غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه ادامه خواهد داشت و اسلوونی معتقد است که برقراری آتش‌بس در غزه تنها راه درست برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

در پایان، طرفین بر ضرورت حفظ و تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

کد خبر 6079091 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اردن: اولین گام برای کاهش تنش، توقف تجاوز به غزه است
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • تبادل نظر وزرای امور خارجه ایران و اسلوونی درباره تحولات منطقه
  • اعتقاد اسلوونی بر تاثیر آتش بس در غزه و کاهش تنش‌ها در منطقه
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • واکنش حسن روحانی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی 19 فوتبالیست زن!
  • تاکید رئیس جمهور جدید سنگال بر قطع وابستگی با کشور فرانسه