Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@01:48:11 GMT

دستیاران خارجی مهدوی کیا امشب به بغداد می‌ رسند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۲۱۸۶

دو دستیار خارجی مهدوی‌کیا و یکی از بازیکنان دعوت‌ شده به تیم امید، امشب به اردوی این تیم در عراق خواهد رسید.

جان لامرز دستیار هلندی مهدی مهدوی‌کیا و ماریو میلتنرِ آلمانی، مربی دروازه‌بانان تیم امید به همراه یادگار رستمی که در حال حاضر در فوتبال لهستان توپ می‌زند و یکی از بازیکنانی است که توسط مهدی مهدوی‌کیا به تیم امید دعوت شده تا در اردوی عراق و مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان در اردوی تیم امید باشد، امشب وارد حوالی ساعت 22 به وقت بغداد از هلند، آلمان و لهستان، وارد بغداد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ خبر دیگر اینکه مهدی مهدوی‌کیا، امروز در سالن جلسات هتل بغداد جلسه فنی، تیم ملی امید عراق را برای شاگردانش آنالیز کرد. در این جلسه نقاط ضعف و قوت تیم امید عراق بررسی شد.

تیم ملی بعد از برگزاری دو بازی دوستانه با عراق در روزهای سوم و ششم خرداد، هفتم خرداد راهی تاشکند خواهد شد تا در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در ازبکستان شرکت کند.

اخبار داغ 

بازی ایران - اکوادور در کانادا لغو شد حمید مطهری در آستانه جدایی از پرسپولیس حضور یولیان ناگلزمان در جشن قهرمانی لایپزیش / عکس ناراحتی خبرنگاران مادریدی از تمدید پاری سن ژرمن با ام باپه: تو مرد نیستی!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام لیست تیم ملی بر اساس برنامه این تیم ۴۰ بازیکن منتخب از سراسر کشور در لیست اعلام شده حضور دارند و باید طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین خود را در محل اردو به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

۴ بازیکن تیم جوانان و امید بعثت به اسامی شایان حسنی، حمیدرضا زارعی، ارشیا امیریان و محمد زارعی به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور فرا خوانده شدند.

قابل ذکر ۴ بازیکن باشگاه بعثت فصل گذشته در لیگ برتر امید، لیگ دسته اول جوانان و همچنین به همراه تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ دسته دوم حضور داشتند.

کد خبر 6080435

دیگر خبرها

  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم