Web Analytics Made Easy - Statcounter

 طیبه حسینی سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها دقیقی قبل در برنامه زنده تلویزیونی درباره تمدید ثبت نامه دریافت یارانه گفت: متقاضیانی که تاکنون یارانه نگرفته اند برای ثبت نامه دریافت یارانه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۴ خرداد امکان ثبت نام آنها فراهم شده است.

وی درباره اینکه آیا امکان تمدید مجدد وجود دارد گفت: طبق بررسی‌ها امکان تمدید وجود دارد ولی فعلاً تا پایان روز چهارشنبه ۴ خرداد این فرصت مجدداً فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای شماره کد ملی‌ها جهت ثبت نام در سه روز پیش رو وجود ندارد و هر سرپرست خانواری که یارانه نمی گرفته یا انصراف داده یا دریافت می کرده ولی در یارانه جدید حذف شده است می‌تواند برای ثبت نامه به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به آدرس: https://sso.my.gov.ir/login مراجعه کنند.

حسینی ادامه داد: سرپرستان خانوار ابتدا کد یو اس اس دی *۴*۴۳*۸۵۷* کد ملی# را وارد کرده و از دریافت یارانه مطمئن شود. اگر یارانه بگیر نیست به سامانه مذکور مراجعه کند.

وی یادآور شد: تنها افرادی به پلیس +۱۰ مراجعه کنند که بخواهند بعد خانوار را اصلاح کنند. مثلاً دختر یا پسری که ازدواج کرده و از خانواده پدری جدا شده با مدارک سند ازدواج و یا زنانی که از همسران خود جدا شده اند با مدارک طلاق نامه به پلیس +۱۰ مراجعه کنند ولی کسانی که بار اول است که می‌خواهند ثبت نامه کنند نیازی به مراجعه به پلیس +۱۰ نیست./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه معیشتی یارانه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی