Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان از هفته سی و یکم لیگ دسته اول مسابقه ناظر مسابقه به دلیل فحاشی به سرمربی تیم میهمان بازی را متوقف کرد.

باشگاه مس کرمان پیش از شروع مسابقه با استقلال خوزستان اعلام کرد:  متاسفانه در بدو ورود بازیکنان مس کرمان به ورزشگاه خرم آباد برای بازی برابر استقلال خوزستان عده ای از حاضرین در ورزشگاه به عوامل تیم مس کرمان حمله کردند و آن ها را مورد ضرب شتم قرار دادند که منجر به مجروحیت دو تن از عوامل تیم مس کرمان شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه دو تیم به دلیل اینکه استقلال خوزستان  زمین  در استان خودش ندارد در لرستان میزبان مس کرمان است.

* پرتاب سنگ و بطری به سمت فرزاد حسین‌خانی از طرف هواداران خیبر خرم آباد در جریان بازی رخ داده است.

* ناظر بازی به دلیل فحاشی و بی احترامی به سرمربی مس کرمان از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه بازی را برای چند لحظه‌ای متوقف کرد.

مسابقه دو تیم تا دقیقه 35 با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان در جریان است.مس در آستانه صعود به لیگ برتر است ولی استقلال خوزستان شانسی برای صعود ندارد.

اخبار داغ 

بازی ایران - اکوادور در کانادا لغو شد حمید مطهری در آستانه جدایی از پرسپولیس حضور یولیان ناگلزمان در جشن قهرمانی لایپزیش / عکس ناراحتی خبرنگاران مادریدی از تمدید پاری سن ژرمن با ام باپه: تو مرد نیستی!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال خوزستان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان از اقدام باشگاه استقلال خوزستان بابت عدم صدور مجوز برگزاری بازی استقلال ملاثانی - فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

کاظم طالقانی درباره لغو دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی شیراز به دلیل عدم رضایت باشگاه استقلال ملاثانی بابت برگزاری بازی در ورزشگاه غدیر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: استقلال ملاثانی متعلق به استان خوزستان است و بازی‌های این تیم در اهواز برگزار می‌شود. امکاناتی که در استان خوزستان وجود دارد، خصوصی نیست. حتی ورزشگاه غدیر که در اختیار استقلال خوزستان قرار دارد، متعلق به دولت است.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

تصور می‌شود می‌خواهیم فجر سپاسی 3 امتیاز بگیرد
وی در مورد وضعیت مالکیت استادیوم غدیر اهواز تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، استادیوم غدیر را به استقلال خوزستان داده است تا از آن مراقبت و بازی‌های تیم خود را در این ورزشگاه برگزار کنند. حتی اگر مشکلی از سوی باشگاهی ایجاد شده باشد، نباید نگاهی بخشی‌محور داشته باشیم. در این شرایط است که شائبه به وجود می‌آید و به‌گونه‌ای تصور می‌شود که می‌خواهیم کاری کنیم فجر سپاسی سه امتیاز بازی را بگیرد.

به مدیران استقلال خوزستان گفتم اجازه بدهید بازی برگزار شود
رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره مذاکرات خود با مدیران باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: به مسئولان این باشگاه گفتم شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنید که بازی برگزار شود و اگر طلبی دارید، آن را بعداً پیگیری کنید. به آنها گفتم فقط استقلال خوزستان متعلق به خوزستان نیست و تیم‌های دیگری چون استقلال ملاثانی و نفت مسجدسلیمان را در خوزستان داریم. این اتفاق برای استان خوزستان خوب نیست که امکانات خودمان را در اختیار سایر تیم‌های استان قرار ندهیم.

روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز

می‌توانستند با سعه صدر، اجازه برگزاری مسابقه را بدهند
طالقانی با انتقاد ضمنی از مدیران استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: من به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان فقط می‌توانستم تماس بگیرم و کارها را پیگیری کنم که عوامل استقلال خوزستان متقاعد نشدند. می‌توانستند با سعه صدر اجازه بدهند بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود. باید از داشته‌های خودمان به تیم‌های دیگر کمک کنیم تا این فصل به پایان برسد و تیم استقلال ملاثانی در پایان فصل یا از استان خارج شود، یا اسپانسری برای حمایت از تیم پیدا کنیم.

مدیران استقلال خوزستان کار درستی نکردند؛ برای این باشگاه بحران ایجاد می‌شود
وی در مورد ثبت تصاویر ناپسند پشت در ماندن بازیکنان فجر سپاسی و استقلال ملاثانی عنوان کرد: این شرایط که درهای ورزشگاه بسته باشد و تیم‌ها پشت در بنشینند، زیبنده ما نیست. انگار با تیمی غریبه روبه‌رو هستیم. اگر امکاناتی داریم، باید به تیم‌های سایر استان‌ها هم کمک کنیم. طرفداران تیم مقابل (رقبای فجر سپاسی) برای استقلال خوزستان بحران ایجاد می‌کنند. فکر می‌کنم مدیران باشگاه استقلال کار درستی نکردند و می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

مدیرعامل استقلال خوزستان: زمین دیگری نداریم؛ به تیمی زمین نمی‌دهیم

استقلال خوزستان می‌توانست در ورزشگاه تختی تمرین کند
رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفته بود آبی‌های اهوازی در زمین غدیر هم تمرین می‌کنند و هم مسابقه می‌دهند، اظهار داشت: ورزشگاه تختی نور لازم را ندارد، اما تیم استقلال خوزستان می‌توانست در این استادیوم تمرین کند. لازم نبود حتماً تمرین زیر نور باشد. به‌خاطر برگزاری بازی استقلال ملاثانی، ممکن بود که تمرین استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی برگزار شود.

گفتند برگزاری بازی در مسجدسلیمان، شائبه تبانی به وجود می‌آورد!
طالقانی در مورد آمادگی ورزشگاه خانگی نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از مسابقه به تسنیم گفت: کتباً به سازمان لیگ اعلام کردم که ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، آمادگی میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی را دارد. به ما گفتند بیم تبانی در این زمینه وجود دارد! ما گفتیم استقلال ملاثانی و نفت مسجدسلیمان متعلق به یک استان هستند و اگر قرار بر تبانی باشد، می‌توانند در هر جایی تبانی کنند!

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

معلوم نیست بازی استقلال ملاثانی - سپاهان کجا برگزار می‌شود
وی درباره ورزشگاه دیدار استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان که قرار است روز هفتم اردیبهشت برگزار شود، خاطرنشان کرد: با این وضعیت مشخص نیست بازی در چه ورزشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!