Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزارس فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، یک شرکت دانش‌بنیان اصفهانی با هدف ارتقاء کیفیت بخش خدمات کشور، افزایش تولیدات داخلی، افزایش توان صدور محصولات داخلی به بازارهای خارجی و مشارکت در توسعه پایدار در زمینه پژوهش، طراحی و تولید قطعات پروتزی و ایمپلنت دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز کرده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت که  از سال ۱۳۹۶ در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مستقر است، در حوزه تولید انواع قطعات ایمپلنت و پروتز دندانی شامل فیکسچر (fixture)، اباتمنت (abutment)، ایمپرشن کوپینگ (Impression coupling)، آنالوگ (analogue) ، بال اتچمنت(Attachment wings) و ... فعالیت می‌کند و ضمن اخذ موافقت اصولی از اداره کل تجهیزات پزشکی کشور، در حال پیاده سازی ISO13485:2016 جهت کسب پروانه ساخت است.

به گزارش فارس، طراحی قطعات این شرکت به صورتی است که با اکثر برندهای خارجی قابل رقابت بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و در حال حاضر این شرکت زمینه اشتغال‌زایی را برای بیش از شش نفر از متخصصین رشته‌های مهندسی و دندانپزشکی فراهم کرده است و در آینده این تعداد تا بیست نفر قابلیت افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایمپلنت دندان اصفهان قطعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، محمد مخبر، عصر امروز با حضور در پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس ضمن شرکت در سیزدهمین نشست هیات امنا از جدیدترین دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان این مجموعه علمی در حوزه تولیدات و تجهیزات پزشکی، دارویی، حمل و نقل و طراحی و ساخت تجهیزات هواپیما، مالی و بانکی، صنعتی و انرژی بازدید کرد و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان جدیدترین تولیدات علمی و فن آور شرکت‌های دانش بنیان این مجموعه و برخی مشکلات آنها قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور طی سخنانی در سیزدهمین نشست هیات امنای مشترک پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت با تاکید بر اینکه پارک فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود و در مجامع بین المللی حضور فعالانه داشته باشد، گفت: بخش علمی و فناوری مزیت کشور است و باید در سطح کشور چنین پارک‌های علم و فناوری توسعه و گسترش یابد و همچنین با وجود دیپلماسی و سیاست خارجی فعال دولت سیزدهم و عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های مهم اقتصادی و تجاری بین المللی، باید شرکت‌های دانش بنیان از این مزیت حداکثر استفاده را ببرند.

وی تاکید کرد: بزرگترین مزیت کشور و جمهوری اسلامی، وجود نیروی جوان و نخبه است که خداوند به این کشور عطا کرده و مسئولین دولتی و حکومتی باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

مخبر با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی ایران به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تاکید کرد: در دنیای امروز در اختیار داشتن علم منبع قدرت است و آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره ساخته، داشتن علم و دانش ساخت تکنولوژی‌های جدید است و نه صرف در اختیار داشتن این محصولات.

وی با اشاره به اهمیت پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان به عنوان نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم و بهترین مدل اداره و حل مسائل کشور تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری باید به همه ارکان دولت برای بهره‌گیری از چنین فرصتی در راستای حل مشکلات وزارتخانه‌ها کمک کند.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: آینده اقتصاد جهان، اقتصاد دیجیتال است که خوشبختانه مزیت کشور و جمهوری اسلامی ایران در همین بخش است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید پس از شناسایی بستر‌های دانش بنیان وزارتخانه‌ها به شرکت‌های دانش بنیان ماموریت دهد تا به حل مشکلات آنان کمک کنند.

وی همچنین با تاکید براینکه با حضور و بازدید از نمایشگاه‌ها و دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان و تلاش‌های جوانان نخبه، خلاق، مدیر و مدبر به وضوح مشاهده می‌کنیم که تمام مشکلات و مسایل کشور توسط این جوانان حل شدنی است، تصریح کرد: در زمان بروز هر گونه مشکل و مسأله با مراجعه به نیروی‌های نخبه، جوان، با انگیزه، دیندار و وطن پرست توانستیم در حداقل زمان ممکن با بهترین کیفیت و کمترین هزینه بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کنیم.

مخبر با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های جدی و اصلی دولت سیزدهم فعال کردن شرکت‌های دانش بنیان است، افزود: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور همواره بر فعال کردن بیش از پیش حرکت شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرده و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرده اند که با توجه به حرکت صنعت و اقتصاد در دنیای امروز به سمت فناوری‌های دانش بنیان، هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته و با توجه به مزیت کشور در داشتن نیرو‌های جوان و نخبه، نباید از دنیا عقب بمانیم.

وی اظهار کرد: وزارتخانه‌ها موظف هستند حمایت از حرکت دانش بنیانی در کشور را دنبال کنند که در همین راستا معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مسایل و خواست‌های این شرکت‌های دانش بنیان را در دولت مرتب دنبال می‌کند.

مخبر با اشاره به برخی مشکلات فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد: دستگاه‌ها باید به محصولات و دستاورد‌های این شرکت‌ها اطمینان کنند و همچنین مسائل مالی و ارزی، گرفتن سهم بازار داخلی و خارجی و صادرات محصولات آنان در دولت پیگیری می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور به نامگذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: جهش تولید بدون تکیه به نیرو‌های نخبه، خلاق و شرکت‌های دانش بنیان میسر نیست و در بازدید از تمام بخش‌های پارک فناوری پردیس محصولات و تولیدات بخش‌های مختلف این مجموعه افتخارآمیز است تا جاییکه برخی محصولات تنها در دو کشور جهان تولید می‌شود. با این حال مردم از چنین افتخارآفرینی توسط جوانان نخبه و تحصیلکرده ایرانی کمتر مطلع هستند و در کشور به چنین دارایی و ظرفیت عظیم کمتر توجه می‌شود.

در این بازدید سه ساعته که با همراهی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت پذیرفت، دو مجموعه فناورانه جدید نیز افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه