Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:10:10 GMT

بازگشت سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۲۷۱۹

بازگشت سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی، آغاز کردند.

* سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و مواردی را برای آنها تشریح کرد.

* بازیکنان، ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند. در بخش بعدی، راندو در قالب سه گروه در برنامه بود که سرمربی تیم هم در یکی از این گروه‌ها حاضر شد و در کنار بازیکنان به تمرین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پاسکاری تحت فشار و حفظ توپ و در پایان هم فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز ۶۵ دقیقه به طول انجامید.

* سید جلال حسینی که در بازی برابر سپاهان با مصدومیت مواجه شده بود، امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد. وحید امیری هم به دلیل عمل جراحی غایب بود.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر تیم شهرخودرو را برگزار می‌کند و پس از آن به اردو می‌رود تا آخرین بازی خانگی خود در فصل جاری را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

کد خبر 5496667

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال آلومینیوم اراک فرهاد مجیدی تیم والیبال پیکان تیم ملی فوتبال کانادا فوتسال تبریز تکواندو حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم بود در مقاطع مختلف بود.

یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود. علاوه بر او مرتضی پورعلی گنجی هم برای دومین بار دچار این مصدومیت سخت شد.

علیرضا بیرانوند نیز از ابتدای سال درگیر مصدومیت مچ دست شده و حالا با باز کردن گچ دستش تمرینات اختصاصی جدیدی را شروع کرده است.

این بازیکنان حالا وارد آخرین مرحله از دوران مصدومیت‌شان شده‌اند و امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی، زیر نظر کادر پزشکی سرخ‌ها تمرین کردند و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان نیز قرار گرفتند.

بیرانوند با انتشار یک ویدیو از تمرین کنار یاسین و مرتضی برای تمام ورزشکاران ایران آرزوی سلامتی کرد.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال