Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروغ فاریابی گفت: در فروردین ماه سالجاری آمار تصادفات جاده‌ای نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با ۱۰ درصد کاهش نسبت به زمان مشابه سال قبل به ۱۱۵۳ فقره رسید.

معاون حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در فروردین ماه سالجاری از نظر تعداد تصادفات فوتی و جرحی به ترتیب شاهد ۴ و۹ درصد کاهش هستیم و امید است که روند کاهشی استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاریابی می گوید: در این مدت تعداد تصادفات خسارتی و جرحی در محور‌های برون شهری استان به ترتیب از  ۱۱ و ۱۰ درصد کاهش حکایت دارد.

 معاون حمل ونقل راهداری آذربایجان غربی با اشاره به عوامل کاهش سوانح رانندگی جاده‌ای و تلفات ناشی گفت: اجرای عملیات آشکار سازی و ایمن سازی جاده ها، نصب دوربین‌های سرعت سنج و همچنین ارائه آموزش‌های لازم جهت نهادینه سازی فرهنگ صحیح رانندگی و حضور و کنترل مستمر پلیس راه استان از جمله این عوامل را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف جاده ای راهداری و حمل و نقل جاده ای کاهش تصادفات آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد‌های نوروزی در آذربایجان‌غربی به ۶ میلیون مورد رسید

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از ۲۴ اسفند پارسال که زمان آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ است تا پنجم فروردین امسال در مجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی تردد کردند که از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون طبق آمار ثبت شده توسط دوربین‌های نظارتی تردد در ورودی و خروجی‌های استان از مرز یک میلیون گذشت.

وی با اشاره به اینکه از آغاز طرح نوروزی متوسط درصد تردد وسیله نقلیه سنگین ۷.۴۲ درصد است، اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده از مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌غربی، فاصله غیر مجاز با بیش ۴.۳۹ درصد همچنان در صدر تخلفات جاده‌ای این استان قرار دارد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعتی در استان ۲۲۳ خودرو در ساعت است، بیان کرد: از آغاز اجرای طرح نوروزی، ساعت میان ۱۷ تا ۱۸ عصر اوج ساعات تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی است.

وی ادامه داد: همچنین از آغاز این طرح به ترتیب خودرو‌های سواری و وانت بار با بیش از پنج میلیون و ۷۹۸ هزار تردد بیشترین میزان تردد را در جاده‌های آذربایجان‌غربی دارند.

وی افزود: همچون روال روز‌های گذشته محور ملکان به میاندوآب با ثبت ۱۸۹ هزار و ۷۸۸ تردد، پرترددترین محور آذربایجان‌غربی از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سبقت غیر مجاز وانحراف به چپ، بیشترین علت تصادفات درآذربایجان غربی
  • ۵۴۹ جانباخته در تصادفات جاده‌ای در ۱۴ روز اخیر
  • بیش از ۵۰۰ نفر در تصادفات سفر‌های نوروزی جان باختند
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • جان باختن بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفر‌های نوروزی
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده
  • ترددهای نوروزی در آذربایجان‌غربی از مرز ۶ میلیون مورد گذشت
  • ترددهای نوروزی در آذربایجان‌غربی به ۶ میلیون مورد رسید
  • تردد‌های نوروزی در آذربایجان‌غربی به ۶ میلیون مورد رسید