Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حلقه میانی خودش را مستقیم و مواجه با مردم نمی‌داند بلکه هنگامی که به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم.   به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام محمد قمی در «همایش جریان‌های حلقه‌های میانی، پیشران حکمرانی مردم» گفت: معتقدم نگرانی در این خصوص به جا است مانند بلایی که سر مابقی فرمایشات امام‌مان آوردیم این اتفاق برای فرمایشات رهبری هم بیفتد، مثلا حضرت آقا فرمودند جهاد تبیین؛ عده‌ای گفتند ما چندسال کار می‌کنیم، حضرت آقا گفتند گام دوم، عده‌ای گفتند ما چندسال کار می‌کنیم!   رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: شاید در چهل‌واره اول انقلاب دوگانه و سه ‌گانه دولت، مردم و کنشگری را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاکمیت کنشگران میانی و مردم یک سه ضلعی است گرچه ریشه‌‌هایی در قبل داشته است اما مردم باید به صحنه بیایند.   وی افزود: امام فرمود مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد، ۲۰ میلیون تفنگدار و بسیجی می‌خواهد نه ۲۰ میلیون عدد جور کن! همه مردم و جوانان باید تبلیغ اسلام را انجام دهند.   قمی بیان کرد: این رویکرد پیش رو از یک هویتی و عمقی حکایت می‌کند که ناشی از ذات‌شان است. حلقه میانی خودش را مستقیم و مواجه با مردم نمی‌داند بلکه هنگامی که به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم.   وی تاکید کرد: حلقه میانی پدیده‌ای است که متعهد به حل مسائل کشور است.   رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما قرار است تا ابد از نظریه انقلابی دفاع کنیم و نمی‌خواهیم کوتاهی کنیم و در عین حال مردمی هم هستیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف در کشور نقش‌آفرینی کرده است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد آن در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی نقش سپاه در عرصه‌های دفاعی و نظامی در صیانت از انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.

استاندار بوشهر نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را مورد ستایش قرار داد و اظهار کرد: هر زمان خطری کشور عزیزمان ایران اسلامی را مورد تهدید قرار داده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه‌های دفاعی و نظامی، در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش‌آفرین بوده است.

وی به نقش سپاه در طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی به‌ویژه در مناطق محروم افتخارات بی‌نظیری داشته به‌گونه‌ای که در این حوزه‌ها طرح‌های بزرگی اجرا کرده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تبیین دستاورد‌های این نهاد انقلابی به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها پرداخت و تصریح کرد: این عملیات هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف در کشور نقش‌آفرینی کرده است