Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@06:39:36 GMT

مصاف ایران و اکوادور در کانادا لغو شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۳۲۰۶

حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد توافقات لازم برای برگزاری دومین دیدار دوستانه تیم ملی در خرداد مقابل اکوادور انجام شده و قرار است روز پنجشنبه قرارداد این بازی امضاء شود.

خبری بد برای تیم ملی فوتبال

مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد بودند این مسابقه در تورنتو برگزار شود اما با توجه به پیدانشدن زمین با وجود توافقات ابتدایی فدراسیون‌ها، سرمربیان و سرپرست‌های تیم ملی ایران و اکوادور را این دیدار در این کشور لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین باره مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال هم در توئیتی مدعی شد که امکان برگزاری دیدار ایران و اکوادور در کانادا وجود ندارد و با این شرایط این بازی در کانادا لغو می شود.

اظهارات جنجالی طارمی در مورد سردار آزمون و تیم ملی!

البته مسئولان فدراسیون طبق رایزنی‌هایی که وزارت خارجه کشورمان با سنگال انجام داده در صدد هستند در صورت مسجل شدن لغو بازی با اکوادور، شاگردان دراگان اسکوچیچ در همین فیفادی در تهران به مصاف سنگال بروند. البته شاگردان آلیو سیسه در ماه ژوئن درگیر 2 بازی با بنین و رواندا در مقدماتی جام ملت‌های 2023 آفریقا هستند و مشخص نیست در تاریخ مدنظر فدراسیون ایران(21 تا 24 خرداد) بتوانند به ایران بیایند.

با این وجود حتی اگر امکان حضور تیم سنگال در تهران در خرداد فراهم نشود، با توجه به مذاکراتی که فدراسیون کشورمان با فدراسیون این کشور انجام داده احتمال برگزاری دیدار دوستانه دو تیم در فیفادی بعدی ماه سپتامبر(اواخر شهریور و اوایل مهر) وجود دارد.

خبری جنجالی برای استقلال و تیم ملی!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم سنگال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد

رامین رضاییان با دریافت چهارمین کارت زرد خود در دیدار برابر ملوان، فرصت حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که تیم‌های ملوان و سپاهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند، رامین رضائیان در واپسین دقایق نیمه نخست، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی با پرسپولیس محروم شود.

با این شرایط رضائیان در دیدار مهم سپاهان و پرسپولیس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. طلایی‌پوشان اصفهانی که شرایط خوبی ندارند به دنبال خروج از بحران هستند و کادر فنی این تیم درصدد است تا مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای قابل قبول بگیرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه
  • دیدار غیررسمی سران کانادا و لهستان برای کمک به اوکراین
  • مصاف پالایش نفت آبادان و طبیعت اسلامشهر
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام
  • مورایس به ترسناک‌ترین حریفش در ایران رسید!