Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ عصر امروز در همایش توجیهی نیروهای استانی قرارگاه شهید فهمیده برای برنامه ریزی حضور در سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در جوار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان، امام شهیدان و حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مراسم‌های سالگرد ارتحال حضرت امام راحل فقط یک مراسم گرامیداشت نیست؛ هر سالگرد یک حماسه جدید و آغاز جدیدی است که با بیانات مقام معظم رهبری شکل می‌گیرد و این مسیر تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سالگرد ارتحال ملکوتی امام فرصت جدیدی است که مقام معظم رهبری از این فرصت به خوبی استفاده می‌کنند و به تبیین شخصیت امام و راه های ماندگاری انقلاب می‌پردازند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ افزود: حضرت امام یک رهبر الهی و تمام عیار برای جهان اسلام بودند، او انقلابی را بنا نهاد که در امتداد مبعث و زمینه ساز ظهور بود و الگوی عملی آن هم نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) است.

حسن زاده بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی سال 97 خود ویژگی هایی همچون شجاعت، درایت، حکمت، مردمی بودن، ایمان عمیق به خداوند متعال و باور به وعده های الهی را در مورد امام نام بردند.

وی تأکید کرد: در دوران جهاد تبیین، هیجان زده و از روی احساسات خالی از عقلانیت برخورد نکنیم، ما در خیلی از موضوعات آنقدر تحت تأثیر فضاهای عملیات روانی قرار می‌گیریم که غافل می‌شویم و یکی از اهداف دشمن این است که مسیر اصلی را فراموش کنیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ بی اعتنایی، بی اعتمادی و بدبینی به دشمن را از ویژگی‌های امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: نباید تحت تأثیر بعضی فضاها قرار بگیریم، دشمن همیشه سعی کرده ملت ما را در جریانات دو قطبی قرار بدهد، چون واضح است که اگر وحدت ملتی را گرفتید، به جای دشمن روی همدیگر متمرکز می شوند.

حسن زاده افزود: یکی از مؤلفه های مراسم بزرگداشت امام این است که از ظرفیت همه افراد استفاده شود و هر آنچه می‌توانیم عمل کنیم.

وی در خصوص برنامه های قرارگاه شهید فهمیده در راستای برگزاری سی و سومین مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده با دستور و حکم فرمانده کل سپاه تشکیل شده و جلساتی برگزار کردیم و از امروز قرارگاه برقرار است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ بیان کرد: در سال های اخیر شاهد تغییر ماهیت و شکل تهدیدات هستیم، برای ملت، نظام، رهبری و همچنین کسانی که چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند این مراسم مهم است، بنابر این نباید کم بودن جمعیت و اینکه چند سال است داریم این کار را انجام می دهیم باعث غفلت ما شود.

حسن زاده عنوان کرد: برآوردها این است که به نظر می رسد دشمنان ما انگیزه زیادی دارند که ناامنی ایجاد کنند، شما می‌دانید هر اتفاقی اینجا می‌افتد بازتاب جهانی دارد، بنابر این باید نسبت به امنیت این مراسم حساس باشیم، ان شاء الله یک خاطره خوب و شیرین از اولین دیدار مردمی مقام رهبری پس از دو سال در ذهن مردم ایجاد شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار حسن حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امروز طی مراسمی در سپاه عاشورا، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

دیگر خبرها

  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد