Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی گفت میلان و استفانو پیولی شایسته تحسین هستند اما اینتر هم در این فصل کار بزرگی کرد. 

اینتر با وجود پیروزی 3-0 مقابل سمپدوریا، کورس قهرمانی سری آ را به میلان باخت. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

احساس اصلی این است که افتخار می کنم. هواداران به آن شکل به ما خوشامد گفتنند و در پایان ما را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم بابت یک فصل عالی تبریک می گویم. این فصل می توانست با کسب اسکودتو خارق العاده باشد. به میلان تبریک می گویم که به 86 امتیاز رسید اما همچنین به خودمان تبریک می گویم زیرا کسب 84 امتیاز چیزی نیست که به آن بی اعتنایی شود. به این تیم افتخار می کنم. مانند میلان، ما هم کارهای بزرگی کردیم. 

میلان چه چیزی بیشتر از اینتر داشت؟

2 امتیاز! آنها همچنین در مقطع پایانی فصل ثبات بیشتری داشتند. در مورد خودمان، ما به دلیل دو بازی مقابل لیورپول در سری آ افت کردیم اما باز هم 84 امتیاز خیلی زیاد است. طی روزهای آینده بررسی می کنیم که می توانستیم چه کارهای بیشتری انجام دهیم. واضحا ما اینتر هستیم، ما 2 جام کسب کردیم اما باز هم از دست دادن اسکودتو طعم تلخی دارد. باید تلاش کنیم فصل آینده فاصله ما با میلان، این 2 امتیاز جبران شود. سفری طولانی بود، یک مسیر مثبت، اما انکار نمی کنم که هیچکس دوست ندارد دوم شود. 

استفانو پیولی اولین جام دوران کاری اش را کسب کرد و اینزاگی در لاتزیو پس از اخراج پیولی روی کار آمد:

واقعا دوئل شگفت انگیزی داشتیم. ما در کوپا ایتالیا و سری آ 4 بار مقابل هم قرار گرفتیم و تا پایان برای اسکودتو با یکدیگر را به چالش کشیدیم. میلان شایسته تحسین است. 

استیون ژانگ در سن سیرو حاضر بود و به نظر می آید به زودی بررسی ها برای فصل جدید انجام می شود:

ما طی روزهای آینده دیدار می کنیم و با آرامش صحبت می کنیم. باید کارها را درست پیش ببریم زیرا این هواداران شایسته لذت بیشتری هستند. 

اینزاگی تیم قهرمان سری آ را از کونته گرفت اما با خروجی های تابستان، کسی انتظار نداشت انقدر خوب کار کند:

بزرگترین رضایت من از این است که در ابتدای فصل می گفتند ما سهمیه لیگ قهرمانان را نمی گیریم اما همان مردم در ژانویه می گفتند ما شانس اصلی اسکودتو هستیم. نظرات در مورد اینتر تغییر کرد و این به لطف کار ماست. 

اخبار داغ 

بازی ایران - اکوادور در کانادا لغو شد حمید مطهری در آستانه جدایی از پرسپولیس حضور یولیان ناگلزمان در جشن قهرمانی لایپزیش / عکس ناراحتی خبرنگاران مادریدی از تمدید پاری سن ژرمن با ام باپه: تو مرد نیستی!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس

هاکان سرانجام فاتح اسکودتو شد.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. این قهرمانی برای هاکان چالهان اوعلو هافبک ترک اینتر بسیار شیرین بود.

هاکان سه فصل پیش در انتقالی جنجالی به عنوان بازیکن آزاد از میلان راهی اینتر شد. میلان در پایان همان فصل، فاتح اسکودتو شد تا هاکان بیش از پیش مورد تمسخر قرار گیرد. با این حال او سرانجام به هدف بزرگ خود رسید و اسکودتو را با اینتر فتح کرد. هاکان پس از فتح اسکودتو از شدت خوشحالی، گریه می کرد. این اولین قهرمانی دوران حرفه ای در مسابقات لیگ محسوب می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد