Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی در خصوص حادثه تروریستی خیابان مجاهدین اسلام، اظهار داشت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه، فوراً در محل مورد نظر حضور یافتم و ضمن استماع گزارش ضابطین و اتخاذ تصمیم برای شروع سریع تحقیقات، دستورات فنی لازم در این خصوص صادر شد.

وی تصریح کرد: در این راستا دستورات ویژه ای جهت حضور اکیپ بررسی صحنه جرم صادر شد و پس از جمع آوری ادله توسط اعضای این گروه، معاینات لازم توسط پزشکی قانونی در محل حادثه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران خاطر نشان کرد: بر اساس اظهارات شهود حاضر در صحنه، این شهید والامقام در حالی که سوار بر یک دستگاه خودرو پراید در مقابل درب منزل خود بوده توسط عناصر تروریست مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

صالحی همچنین تصریح کرد: ضاربان ۲ راکب موتورسیکلت بوده اند که پس از اقدام به تیراندازی از محل حادثه متواری شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران، در پایان با بیان اینکه دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری عاملان خبیث این جنایت تروریستی صادر شده است، تأکید کرد: برخورد دستگاه قضائی با این عناصر تروریست عبرت‌آموز خواهد بود و مرتکبان این جنایت به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

کد خبر 5496727

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه حادثه تروریستی تهران ترور شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی میراث فرهنگی آلودگی هوا سربازی سازمان محیط زیست صندوق بازنشستگی کشوری قوه قضاییه شهر تهران احتکار حقوق سربازان عزت الله ضرغامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد

سعید شهند مدیرکل حفاظت‌ محیط‌زیست آذربایجان‌غربی با بیان اینکه توجه ویژه قضات استان به امر حفاظت از محیط زیست قابل تقدیر است، گفت: صدور ۳۱ حکم سبز نشان از اهتمام و توجه ویژه قضات استان به امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و انفال الهی است.

وی با اشاره به مصادیق و نمونه‌های احکام سبز صادر شده نیز اضافه کرد: تهیه علوفه برای حیات وحش، تهیه بسته‌های آموزشی زیست محیطی و آبیاری درختان پارک ملی دریاچه ارومیه از جمله احکام سبز صادر شده هستند.

شهند با ابراز امیدواری درخصوص تبدیل شدن این احکام به رویه‌ای خاص افزود: متخلفان حوزه حفاظت محیط زیست بایستی آگاه باشند، در صورت خسارت رساندن به محیط زیست، مراجع قضایی بر اساس قانون با آنها برخورد کرده و حکم مناسب را صادر می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست در راستای عمل به وظایف سازمانی خود و صیانت از ودیعه‌های الهی، با حضور شبانه روزی در مناطق و عرصه‌های طبیعی با هرگونه تخلف زیست محیطی برخورد کرده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

شهند گفت: نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست نیازمند آموزش‌های مستمر است و کارشناسان آموزش و محیط بانان حفاظت محیط‌زیست در سراسر استان نیز با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در طول سال تلاش می‌کنند تا با افزایش آگاهی‌ها و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، میزان تخلفات و جرایم این حوزه به حداقل برسد.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست از همفکری و هم افزایی قاضیان و مسئولان و مدیران دستگاه قضایی در این عرصه بهره‌مند است و حمایت دستگاه قضایی از ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست به عنوان ضابطان قضایی، زمینه برخورد قاطع آنان را در برخورد با متخلفان این حوزه فراهم می‌سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محور تکاب -شاهین دژ
  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان