Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@17:26:25 GMT

گزارش دادستان تهران از صحنه حادثه ترور صیاد خدایی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۳۵۲۰

گزارش دادستان تهران از صحنه حادثه ترور صیاد خدایی

 صالحی گفت: دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری عاملان حادثه تروریستی خیابان مجاهدین اسلام صادر شده است و مرتکبان این جنایت به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

به گزارش فارس، علی صالحی دادستان تهران در خصوص حادثه تروریستی خیابان مجاهدین اسلام، اظهار داشت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه، فوراً در محل مورد نظر حضور یافتم و ضمن استماع گزارش ضابطین و اتخاذ تصمیم برای شروع سریع تحقیقات، دستورات فنی لازم در این خصوص صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا دستورات ویژه‌ای جهت حضور اکیپ بررسی صحنه جرم صادر شد و پس از جمع آوری ادله توسط اعضای این گروه، معاینات لازم توسط پزشکی قانونی در محل حادثه صورت گرفت.

دادستان تهران خاطر نشان کرد: بر اساس اظهارات شهود حاضر در صحنه، این شهید والامقام در حالی که سوار بر یک دستگاه خودرو پراید در مقابل درب منزل خود بوده توسط عناصر تروریست مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

صالحی همچنین تصریح کرد: ضاربان ۲ راکب موتورسیکلت بوده اند که پس از اقدام به تیراندازی از محل حادثه متواری شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران، در پایان با بیان اینکه دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری عاملان خبیث این جنایت تروریستی صادر شده است، تأکید کرد: برخورد دستگاه قضایی با این عناصر تروریست عبرت‌آموز خواهد بود و مرتکبان این جنایت به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ترور سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟

 به گزارش تابناک به نقل از موج،‌ سید جلال ملکی درباره حادثه انفجار در شرق تهران با بیان اینکه ساعت ۱۳:۳۰ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه گزارش آتش‌سوزی در شرق اعلام شد، اظهار کرد: در بزرگراه شهید یاسینی نزدیک بیمارستان لواسانی چند اتاق کارگری در کنار هم قرار داشت که در یکی از اتاق‌های ۱۰ متری که تنها چند پتو و موکت در آن وجود داشت، آتش سوزی رخ داد.

وی با بیان اینکه یک نفر که در حال خروج از فضا بود مصدوم و به مراکز درمانی شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه ۶ نفر کارگر در این کارگاه به دلیل آتش‌سوزی در داخل فضا گیر افتاده و جان خود را از دست دادند.

ملکی با اعلام اینکه این حادثه هیچ ارتباطی با انفجار گاز و پایانه شرق ندارد، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی برخی از انفجار در پایانه شرق خبر داده بودند؛ در صورتیکه هیچ ارتباطی به پایانه ندارد و محل حادثه با این محدوده فاصله داشت.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی