Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو موتور سوار حوالی عصر روز یکشنبه حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله سرهنگ حسن صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم را در هنگامی که قصد ورود به منزل داشت ترور و به شهادت رساندند.

در پی این واقعه، جمعی از مقام‌ها و شخصیت‌ها با انتشار پیام‌هایی شهادت این پاسدار سرافراز اسلام را تبریک و تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در این توئیتی نوشت: «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم.»

همچنین محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیتی با هشتگ اللهم_ارزقنا در توییتر نوشت: شهادت مظلومانه شهید حسن صیاد خدایی که از شاگردان سرافراز مکتب حاج قاسم بود نشان داد که فرهنگ شهادت، ساده زیستی و مقاومت در بین پاسداران ایران اسلامی، از همیشه زنده تر و جاری تر است.

دشمنان ذات شرارت‌بار خود را با شهادت یکی از سپاهیان جان‌ برکف نشان دادند

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز یکشنبه شب ضمن ‌محکوم کردن عملیات تروریستی امروز در تهران، شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار صیاد خدایی را به خانواده این شهید و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌ بر کف نشان دادند.

خطیب‌زاده افزود: این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌پذیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان جنایات تروریستی در طول بیش از چهار دهه گذشته بوده است، افزود: تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حرکت ملت بزرگ ایران در تحقق آرمان‌های متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند، غافل از اینکه خون شهیدان ضامن بقا و تعالی این‌ملت و کشور است.

دشمنان بدانند با شهادت امثال صیادخدایی‌ها، ملت ایران زنده‌تر و پایه‌های نظام دینی مستحکم‌تر می‌شود

حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی نوشت: خبر شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی، از مجاهدان و مدافعان حرم ، آن هم مظلومانه در جلوی درب منزل  ، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

وی افزود: شهادت الهی حسن را به دست حامیان داعش و تروریست‌های زشت سیرت‌، نشانه اوج ناتوانی و حماقت استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل دانسته و خون سرخش را چراغی در پیش روی ملت ایران، در راستای معرفتی کامل‌تر از دشمن غدار می‌دانم، که به یقین بقایای ضحاکان خون آشام را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران بدانند، با شهادت امثال صیاد خدایی‌ها، ملت ایران زنده‌تر و پایه‌های نظام دینی، مستحکم‌تر خواهد شد.

 

خبر به مرور تکمیل می شود...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مدافعان حرم پیام تسلیت پارسی خبر ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داوودی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ی علمی کشور تسلیت عرض میکنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت پذیری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنه‌ای

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897560

دیگر خبرها

  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران اهواز