Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماروتا می گوید اینتر در فصل بعد تیمی رقابتی خواهد داشت.

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی ایتالیایی اینتر می گوید نراتزوری همچنان به پیشروی در مسیر موفقیت ادامه خواهد داد.

طرفداری | جوزپه ماروتا پس از سوت پایان بازی اینتر مقابل سمپدوریا و قطعی شدن نائب قهرمانی نراتزوری به INTER TV گفت:

ما به میلان تبریک می‌گوییم، اما باید به کل مجموعه اینتر با شروع از مالکان باشگاه و رئیسی که همیشه به ما نزدیک بود تا تمام مدیران و هواداران نیز تبریک بگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل بیش از یک میلیون و دویست هزار هوادار اینتر ما را در استادیوم تماشا کردند، عدد فوق‌ العاده‌ای که گواه ارزش، تاریخ و ویترین پر از جام‌ باشگاه اینتر است. من بسیار مفتخرم که می توانم بگویم در 3 فصل گذشته نه تنها امتیازهای بیشتری نسبت به سایر تیم های ایتالیا کسب کرده ایم، بلکه از نظر رده بندی در لیگ و کسب جام نیز بهترین بوده ایم. این راه را ادامه خواهیم داد. می دانیم که کار آسانی نخواهد بود اما یک باشگاه قدرتمند محسوب می شویم و اطمینان داریم که باز هم هواداران اینتر را شاد می کنیم. می خواهم از بازیکنان اینتر نیز تشکر کنم. آنها همانطور که پس از سوت پایان بازی امروز نشان دادند، ثابت کرده اند که حرفه ای هستند. ما همچنین به مربی جوان و همیشه مثبت اندیش خود بسیار افتخار می کنیم.

ماروتا در ادامه نیز گفت:

آینده باید مبتنی بر پایداری و رقابت باشد؛ دو عاملی که باید دست به دست هم بدهند. در باشگاه ما هم در بخش ورزشی و هم در بخش سازمانی، خبرگی و شایستگی، احساس تعلق و تمایل به عملکرد خوب وجود دارد. مالکان اینتر همیشه در کنار ما بوده اند و استیون ژانگ، رئیس باشگاه نیز از ما حمایت دائمی کرده است. من مطمئن هستم که با آنها و با حمایت های هواداران فوق العاده خود، به موفقیت ادامه خواهیم داد.

مدیر اجرایی اینتر در پایان در مورد نقل و انتقالات نیز صحبت کرد:

بازار نقل و انتقالات همیشه بسیار دشوار است اما ما جاه طلب هستیم. به عنوان سران باشگاه، بدیهی است که ما باید مسئولیت پذیر باشیم و به تضمین پایداری باشگاه فکر کنیم، اما همانطور که قبلاً گفته ام، می توان هم پایدار و هم رقابتی بود. ما تیم مدیریتی سطح بالایی داریم و با پیرو آسیلیو، داریو باچین و کمک خاویر زانتی، مطمئن هستم که یک تیم رقابتی در اختیار مربی خود خواهیم گذاشت. نقل و انتقالات ما مطمئناً شایسته نام اینتر خواهد بود. به مانند همه باشگاه‌ها، برای ارزیابی فصل و بررسی گزینه‌هایمان، به گفتگو خواهیم نشست.

اخبار داغ 

بازی ایران - اکوادور در کانادا لغو شد حمید مطهری در آستانه جدایی از پرسپولیس حضور یولیان ناگلزمان در جشن قهرمانی لایپزیش / عکس ناراحتی خبرنگاران مادریدی از تمدید پاری سن ژرمن با ام باپه: تو مرد نیستی!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد