Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@16:41:02 GMT

این 2 برادر در آبادان دزدی می کردند + عکس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۳۶۹۴

این 2 برادر در آبادان دزدی می کردند + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در تشریح جزییات این خبر به رکنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمان در منطقه ایستگاه 8 کوی قدس شهرستان آبادان بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 11ولیعصر این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 11ولیعصر با کار اطلاعاتی هویت 2  سارق حرفه ای مشاعات ساختمانی  که بایکدیگر برادر بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهمین را طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلقی گفت:  در تحقیقات به عمل آمده تاکنون اموال مسروقه  مالباختگان با هماهنگی قضایی عودت داده شده است ، متهمین در بازجویی‌های پلیس به چند فقره سرقت اعتراف کردند.

 متهمین پس از تشکیل پرونده و به مرجع قضائی معرفی شدند.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت دستگیری اخبار حوادث سرقت دستگیری آبادان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ازدواج فیلم چین ازدواج با پیرزن ازدواج جوانان ایرانی زوج رمانتیک شبکه اجتماعی سحر قریشی فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد گلمحمدزاده در تشریح جزئیات این خبرگفت: ماموران کلانتری چناران شهر این فرماندهی در اجرای طرح مقابله با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، با اشرافیت خود از وجود یک قبضه سلاح غیر مجاز و نگهداری غیرقانونی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از منزل این افراد یک قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به دستگیری این متهم و تحویل آن به مرجع قضائی گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از نگهداری سلاح سرد و گرم توسط افراد مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه