Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه برومند، کارگردان سریال «کلیله و دمنه» که به تازگی پخش آن از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است، در گفتگویی با ایسنا تاکید کرد که ما عروسکی‌ها با هم رقیب نیستیم و یک خانواده هستیم.

این هنرمند با اشاره به همزمانی پخش مجموعه «مهمونی» ایرج طهماسب و سریال خودش ادامه داد: برخلاف برخی خبرها و اظهارنظرهای متفاوت که این چند روزه در فضای مجازی اتفاق افتاده است که البته نمی‌دانم چرا چنین فضای به وجود آمده است، تاکید می‌کنم ما از یک خانواده هستیم و هیچ حس رقابتی بین ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم دو کار عروسکی در اختیار مردم قرار گرفته و این نشان‌دهنده موفقیت عروسک‌هاست.

برومند در عین حال خاطرنشان کرد: مجموعه «مهمونی» و «کلیله و دمنه» دو ساختار کاملا متفاوت دارند و هر یک در یک ژانر ساخته شده‌اند؛ «مهمونی» در ژانر سرگرمی است و «کلیله و دمنه» سریال قصه محور است؛ بنابراین قیاس این دو با هم صحیح نیست.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: آرزوی قلبی ما این بود که این دو کار در شرایط بهتری به دست مردم می‌رسید که هم مردم روحیه بهتری داشته باشند و هم شرایط جامعه بهتر می‌بود و همچنین این دو مجموعه بی‌واسطه به دست مردم می‌رسید اما متاسفانه نشد!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد

به گزارش همشهری رضا اسدی بعد از اینکه دو فصل از جدایی‌اش‌ از پرسپولیس گذشته، قصد دریافت مطالباتش را داشت که این مسئله نهایی نشده است.

رضا اسدی که به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی فصل بیست و یکم به پرسپولیس پیوست، بعد از جدایی راهی تراکتور و اکنون نیز سپاهان شده است. مدعی آقای گلی دو فصل اخیر فوتبال ایران که شانس حضور در تیم ملی را نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی به دست آورده، چندی پیش بابت مطالباتش از پرسپولیس شکایتی را علیه سرخپوشان ثبت کرد که با دریافت حکم نیز همراه شد.

با این حال باشگاه پرسپولیس با رد این ادعا و بردن پرونده به کمیته استیناف به دنبال دریافت فرصت در خصوص این مطالبات ۲ میلیاردی بود. با این حال رضا اسدی موفق شد حکم قطعی در این خصوص دریافت کند اما پرسپولیسی‌ها تنها به واسطه اشکال حقوقی (ضمیمه نشدن برگ قرارداد در شکایت) آن را رد کردند.

اسدی که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود برای دریافت آن بود، اکنون به واسطه اتفاقات رقم خورده قصد خود برای شکایت از این باشگاه به AFC را نهایی کرده و در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

این در حالیست که باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای به دنبال حل پرونده‌ها و موانع خود است و باید دید در این خصوص چه برنامه‌ای برای توافق و پایان دادن به ماجرای رضا اسدی خواهد داشت.

کد خبر 840924 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چلسی رقیب اینتر در مسیر جذب بنتو ماتئوس
  • مرور کارنامه «زیرخاکی»؛ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • عاملان تحرکات خلاف موازین شرع در جشن نوروز شناسایی می‌شوند | ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما...
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!