Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر با اشاره به اینکه ثبت نام جاماندگان یارانه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۴ خرداد تمدید شده است، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ممکن است مجددا امکان تمدید این زمان فراهم شود، اما فعلا ثبت نام افراد جدید و جامانده تا پایان روز چهارشنبه چهارم خرداد تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم طیبه حسینی افزود: هیچ محدودیتی برای کد ملی افراد وجود ندارد و همه سرپرستان خانوار که تاکنون یارانه دریافت نکرده اند و یا به هر علتی یارانه آن‌ها حذف شده است و مشمول دریافت یارانه شناخته نشده و یا انصراف داده بودند، امکان دریافت یارانه برای آن‌ها فراهم شده و می‌توانند در سایت سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به نشانی  my.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی از همه هموطنان خواست که ابتدا کد دستوری  #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند و بعد مطمئن شوند که یارانه دریافت می‌کنند یا خیر و اگر به آن‌ها پیغام داده شد که شما یارانه دریافت نمی‌کنید، وارد سامانه my.gov.ir شوند و ثبت نام خود را انجام دهند.

خانم حسینی گفت: تنها افرادی به پلیس +۱۰ مراجعه کنند که بخواهند سرپرست خانوارشان را تغییر دهند، مانند دختر خانمی که ازدواج کرده و می‌خواهد از خانواده پدری جدا یارانه بگیرد و یا آقا پسری که ازدواج کرده است که این افراد برای این که یارانه مستقل بگیرند می‌توانند به پلیس +۱۰ مراجعه کنند و بعد از آن نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

وی افزود: خانم‌هایی هم که از همسرشان جدا شده باشند می‌توانند با داشتن مدارک طلاق نامه و شناسنامه برای جداسازی وگرفتن یارانه مستقل به پلیس +۱۰ مراجعه کنند.  

سخنگوی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها تاکید کرد: همه افرادی که می‌خواهند اقدام به ثبت نام جدید کنند و یارانه بگیر نیستند، به هیچ عنوان لازم نیست به پلیس +۱۰ مراجعه کنند و فقط کافی است که آن‌ها به سایت سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها به نشانی my.gov.ir مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صدا و سیما یارانه ثبت نام تمدید ثبت نام ثبت نام جاماندگان یارانه ۱۰ مراجعه کنند یارانه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: برای اولین باراست که آزمونی مختص معلولان برای جذب در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

اکبر شاهی افزود: در مقطع کاردانی ۱۲۷ نفر، در کارشناسی ۳۶۳ نفر، در کارشناسی ارشد ۹۳ نفر و در دکترا ۴ نفر عضو بهزیستی هستند و همه این افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی مراجعه کنند.

آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز جمعه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی