Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@01:57:20 GMT

خاک عراقی عصر امروز به کرمانشاه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۳۹۹۹

خاک عراقی عصر امروز به کرمانشاه می‌رسد

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در  اعلام سطح نارنجی هواشناسی برای استان، اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کم رطوبت از امروز (دوشنبه) تا ظهر چهارشنبه جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

وی ادامه داد: این موج علاوه بر رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد شدید توام با گردوخاک محلی، مجدداً شرایط را برای تشکیل توفان گردوخاک در منطقه و نفوذ غبار به جو استان فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: غبار که مطابق معمول در نواحی مرزی و نزدیک به هسته توفان (عراق)، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ نسبت به روز گذشته، با غلظت و گستردگی بیشتری، سبب کاهش دید و کیفیت هوا در سطح استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دو روز پایانی هفته اگر غباری در جو استان مشاهده شود؛ غالباً رقیق خواهد بود. همچنین دمای هوا که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا چهارشنبه بطور نسبی کاهش و در سایر روزهای هفته به آرامی افزایش می یابد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس گرد و غبار خاک عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر

ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: باتوجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا پایان هفته جو پایداری بر استان حاکم است و طی این مدت، غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد، از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

خانم محمدی افزود:روزهای شنبه و یکشنبه به‌سبب عبور موجی کوتاه و کم‌دامنه، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: هم چنین با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل استان نیز تا پایان روز جمعه به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی، مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در شب افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پدیده غالب است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم‌رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • خروج گرد و غبار طی امروز در کرمانشاه
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها
  • وزش باد شدید تا فردا شب در قم ادامه دارد 
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • پیش‌بینی هواشناسی