Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سبزه زاری، رئیس هواشناسی خوزستان گفت: توده ی شدید گرد و غبار عراقی در راه استان به ویژه مناطق غرب و جنوب غرب است و از اواسط وقت امروز به صورت تدریجی آبادان و خرمشهر را در بر میگیرد.

او گفت : در این باره هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است و قرار است کاهش دید افقی و افزایش سرعت وزش باد را نیز به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول دمای هوای آبادان و خرمشهر بر اساس نقشه‌های هواشناسی ۲۷ درجه است که یک درجه از دیروز سردتر است و آسمان تا پایان وقت امروز غبارآلود است.

او سرعت وزش باد را در حال حاضر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت و دید افقی را ۶ هزار متر اعلام کرد.

رئیس هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین هوای ثبت شده شبانه روز گذشته آبادان و خرمشهر ۴۳ درجه و کمترین میزان دما در این مدت ۲۷ درجه گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوای آبادان و خرمشهر توده گرد و غبار آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار تا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد که در برخی نواحی شدید است و رگبار و رعد و برق و تگرگ در این مدت دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: از چهارشنبه تا اوایل هفته پیش رو جوی پایدار در استان خواهیم داشت.
وی گفت: دریا هم تا چهارشنبه فعالیت‌های دریایی با احتیاط مناسب است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته اسب وونی تالش با دمای ۹ درجه سلسیوس و رودبار با دمای ۳۳ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس گفت: هم اکنون دمای رشت مرکز استان هم ۲۱ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۴ درصد است.

دیگر خبرها

  • اوج گیری گرما در اروند
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر