Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکواندو کار نوجوان صاحب مدال برنز مسابقات آزاد کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  رقابت‌های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و در دو بخش آقایان و بانوان با حضور ۶۸۵ تکواندوکار از سراسر کشور در محل فدراسیون تکواندو در حال برگزاری است.

 در رده سنی نونهالان و نوجوانان ۳۵ تکواندوکار پسر و دختر تکواندوکار استان در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های وزن  هشتم (۶۱- کیلوگرم) نونهالان، «امیرمحمد کاظم زاده» تکواندوکار استان بعد از برد در مراحل ابتدایی و یک شکست در نیمه نهایی در پایان بطور مشترک با ورزشکار استان البرز مدال برنز را از آن خود کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو آذربایجان غربی تکواندو آذربایجان غربی مسابقات آزاد تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین برنز را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس؛ مسابقات جاده ابریشم که یکی از رقابت های قدیمی و مطرح جهان است از یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شده و تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافته است.   بر این اساس، امروز دوشنبه و در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی برابر دامیان از لهستان به برتری دست یافت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. پیش از این نیز، مهدی پرویزی و مصطفی ریگی با صعود به نیمه‌نهایی مدال خود را قطعی کرده بودند.   همچنین امروز، باقر فرجی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم با مالک حسن‌اوف از جمهوری آذربایجان روبه‌رو شد و در مبارزه‌ای نزدیک و با رای داوران، بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.   فردا سه‌شنبه و در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری با اوروزبیکوف از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین برنز را قطعی کرد
  • کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی کشتی گیران لرستان در سال ۱۴۰۲