Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@19:05:45 GMT

شکست ناپذیری پرسپولیس مقابل شهرخودرو در تهران+جدول

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۴۱۵۴

شکست ناپذیری پرسپولیس مقابل شهرخودرو در تهران+جدول

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف شهرخودرو می‌رود که تاکنون در تهران مقابل این تیم نباخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هشت فصل حضور شهرخودرو مشهد در در لیگ برتر ایران، این تیم ۱۵ بار رو در روی پرسپولیس قرار گرفته است که حاصل آن هشت برد برای پرسپولیس، یک برد برای شهرخودرو و شش تساوی بوده است.

در رویارویی‌های این دو تیم ۳۴ گل به ثمر رسیده است که سهم پرسپولیس ۲۴ گل و سهم شهرخودرو ۱۰ گل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفت رویارویی پرسپولیس و شهرخودرو در تهران، پرسپولیس چهار بار پیروز شده است و سه دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

آمار رویارویی‌های پرسپولیس و شهرخودرو در تاریخ لیگ برتر به شرح زیر است:

کد خبر 576997

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ورزش ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان فوتبال ایران با برگزاری 9 دیدار برگزار شد که در این میان در خوزستان عجیب‌ترین اتفاق رخ داد، در یزد مسیر صعود به لیگ برتر سخت‌تر شد و این هفته برای گیلانی با نگرانی سقوط به پایان رسید.

خیبر خرم آباد صدر نشین از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم دریا کاسپین بابل بود و در حالی که تصور می‌شد در این بازی خانگی به یک پیروزی آسان دست پیدا کند، به سختی و با نتیجه ۴ بر ۳ موفق به شکست شاگردان «داود سیدعباسی» شد تا یکبار دیگر اثباتی بر این باشد که ثانیه به ثانیه فوتبال سرشار از اتفاقات غیر قابل پیش بینی است.

شاگردان «رضا مهاجری» که تاکنون در دیدار‌های خانگی پیروز میدان بودند، با این نتیجه ۶۴ امتیازی شدند و در فاصله‌ی 6 هفته تا پایان فصل و به لطف تساوی تیم رده دومی چادرملو اردکان برابر نفت و گاز گچساران همچنان با اختلاف صدرنشین لیگ آزادگان ماندند.

لیگ یک هفته به هفته به انتهای خود نزدیک می‌شود و در هفته های پایانی جدال مدعیان صعود برای رسیدن به سطح یک فوتبال ایران حساس تر و تلاش تیم های انتهای جدولی برای بقا در لیگ بیشتر می‌شود. 
عجیب ترین اتفاق این هفته لیگ در خوزستان رخ داد؛ جای که مسابقه حساس بین دو تیم فجر سپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی به دلیل عدم همکاری باشگاه خوزستانی و مسئولان ورزشگاه غدیر لغو شد.

این دیدار در حالی که قرار بود از ساعت 18:15 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، به دلیل عدم اجازه برای ورود دو تیم به استادیوم غدیر که مالکیت آن دراختیار باشگاه استقلال خوزستان است، لغو شد و دو تیم ساعت‌ها پشت در ورزشگاه غدیر معطل ماندند تا در نهایت با تصمیم ناظر بازی، لغو این دیدار به صورت مکتوب و رسمی اعلام شد.

البته سایر تیم‌های لیگ یکی امیدوار هستند تا این مسابقه دوباره برگزار شود، چراکه نتیجه آن تاثیر زیادی در سرنوشت تیم‌های صعود یا سقوط کننده از لیگ دسته اول دارد.

شاگردان سعید اخباری در چادرملو اردکان در یک بازی حساس مقابل نفت و گاز گچساران به تساوی رسیدند؛ هرچند که کادر فنی تیم نماینده یزد معتقد بر این هستند که داوری دلیل رقم خوردن این تساوی خانگی بود، اما در روزی که سومین تساوی پیاپی چادرملو به ثبت رسید، فجر سپاسی به یک‌قدمی آنها رسید.

در صورتی که بازی لغو شده فجر و استقلال ملاثانی با حکم کمیته انضباطی یا در زمین مسابقه با برتری شاگردان «مهدی رجب زاده» همراه شود، اردکانی‌ها رتبه دوم جدول را باید به فجری‌ها واگذار کنند که به‌خاطر حساسیت سرنوشت جدول ممکن است این بازی دوباره برگزار شود.

در یکی دیگر از دیدار این هفته که برای گیلانی‌ها سرنوشت ساز بود دو تیم فوتبال آریو اسلامشهر و داماش گیلان ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان «علی نظرمحمدی» که در حال حاضر در لبه پرتگاه سقوط قرار داشتند، با دو گل وحید نعمتی و اصغر نصیری مغلوب حریف اسلامشهری خود شدند. با این شکست وضعیت داماش دشوارتر و با 20 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفتند و در هفته آینده باید منتظر معجزه‌ای تا از منطقه سقوط فرار کنند.

ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز میزبان تقابل مس سونگون و نفت مسجد سلیمان مدعی صعود بود که این دیدار با گل «محمدرضا زینال خیری» برای مس‌ و «رضا جباری» برای نفت مسجدسلیمان با تساوی به پایان رسید.

با این نتیجه مس‌سونگون جمع امتیازات خود را عدد ۴۰ برساند و با یک پله سقوط در رده هفتم جدول قرار گیرد و نفت مسجدسلیمان نیز با کسب این یک امتیاز ۵۴ امتیازی شده همچنان امیدوار به صعود در جایگاه چهارم اقرار گیرد.

ورزشگاه تختی جم میزبان دو تیمی بود که انگیزه‌ زیادی برای پیروزی نداشتند؛ چراکه سایپا چند هفته‌ای می شود از صدر جدول فاصله گرفته و دیگر شانس صعود ندارد و در سوی مقابل هم تیم پارس جنوبی در نیمه اول جدول رده بندی قرار دارد، اما در نهایت این دیدار با پیروزی ۲ بر یک جمی‌ها به پایان رسید تا با یک ۳ امتیاز خانگی را کسب کنند و سایپا را که هفته قبل خیبر صدرنشین را شکست داده بود دست خالی به تهران برگردد.

در ورزشگاه حافظه شیراز دو تیم‌ میانه جدولی شهر راز و مس کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. با کسب این نتیجه میانه جدول دست خوش تغییرات چشمگیری نشد و مس کرمان با ۳۹ امتیازی در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت؛ همچنین شهرراز شیراز هم جمع امتیازات خود را به عدد ۳۴ رساند و رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یوسیپ استانیشیچ به دورتموند در دقیقه 97 (دورتموند 1-1 بایرلورکوزن)
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!